۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85318040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق مامورنما در شهرستان بهارستان 

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85318040
دستگیری سارق مامورنما در شهرستان بهارستان 

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق مامورنما توسط ماموران آگاهی خبر داد. 

به گزارش ایرنا ، سرهنگ مجید عسکری نیا در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به اخاذی و سرقت از آنها کرده که بلافاصله شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: ماموران آگاهی با بررسی صحنه های جرم و اطلاعاتی که شکات در اختیار آنها قرار دادند موفق شدند سارق مامورنما را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و تعدادی اموال مسروقه به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ عسکری نیا اظهار داشت: متهم دستگیر شده با توجه به ادله و مستندات موجود و پس از شناسایی توسط مالباختگان به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان عزیز به خاطر داشته باشند هنگام مراجعه ماموران ادارات خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و حتی ماموران انتظامی، حتما از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت خواسته و بدون احراز هویت، درب منزل را به روی آنها باز نکنند و موضوعات مشکوک را بلافاصله برای بررسی به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در شهریار

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف مقدار ۲۰ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.

سرهنگ " زلفخانی" با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بر روی قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد مخدر به حوزه غرب استان تهران را دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک را در پارکینگ عمومی در شهرستان شهریار شناسایی و در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و سه نفر را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ زلفخانی تصریح کرد: ماموران در ادامه در بازرسی از منزل قاچاقچیان از داخل آشپزخانه مقدار یک کیلو و ۴۱۰ گرم مواد مخدر تریاک و مقدار سه کیلوگرم پودر سفید رنگ کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha