ارسال اثر به چهارمین «دوسالانه جشن فیلم کوتاه» اصفهان آغاز شد

اصفهان-ایرنا-فیلم‌سازان کوتاه در اصفهان که در سه بخش داستانی، تجربی و مستند آثار تولیدی از سال ۱۴۰۰ و بعد از آن دارند می‌توانند در چهارمین «دوسالانه جشن فیلم کوتاه» شرکت کنند.

به گزارش ایرنا؛ ارسال اثر به «دوسالانه جشن فیلم کوتاه» اصفهان بصورت حضوری در دفتر انجمن سینمای جوانان استان اصفهان یا ارسال پستی و اینترنتی از طریق بارگذاری لینک دانلود فیلم و ارسال فرم حضور از طریق ایمیل esfahanshortfilmclab@gmail.com فراهم شده است.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ اثر خود را ارسال کنند و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

زمان برگزاری جشن «دوسالانه جشن فیلم کوتاه» در اصفهان نیمه نخست اسفند امسال همزمان با اعیاد شعبانیه خواهد بود.

ارسال اثر به چهارمین «دوسالانه جشن فیلم کوتاه» اصفهان آغاز شد

فیلم‌های کوتاه تولید شده از تاریخ ۱۴۰۰(آخرین جشن برگزار شده تاکنون) با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه و در قالب گونه‌های کوتاه داستانی، تجربی و مستند می‌توانند در این بخش حضور داشته باشند.

انجمن سینمای جوانان استان اصفهان به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، «چهارمین دو سالانه فیلم کوتاه اصفهان» را برگزار می‌کند.

شناسایی و معرفی استعدادها و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان مشاغل سینمایی، تقویت جایگاه فیلم کوتاه بعنوان جریانی آینده‌نگر و اندیشمند در سینمای کشور، کُنشگری و دغدغه‌مندی جریان فیلم کوتاه در تبیین حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و تقویت حس خودباوری و نشاط‌آفرینی در میان فیلم‌سازان جوان استان اصفهان از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان است.

تندیس و جایزه نقدی به بهترین‌های(فیلم مستند،کارگردان، فیلم‌نامه، تدوین، فیلم‌برداری، صدای فیلم، دستاورد فنی و هنری همچنین تندیس و جایزه نقدی بهترین فیلم اولی، فیلم برتر با مضامین مربوط به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تندیس و جایزه نقدی «زاون قوکاسیان» از جمله جوایز پیش بینی شده است که پس از داوری به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

«زاون قوکاسیان» زاده هفت اردیبهشت ۱۳۲۹ و در گذشته یکم اسفند ۱۳۹۳، کارگردان، فیلم‌ساز، مُنتقد و مُدرس ایرانی ارمنی‌تبار صاحبنظر سینمای ایران بود. وی در اصفهان به دنیا آمد و علاوه بر نگارش یادداشت و نقدهای سینمایی، چندین عنوان کتاب در حوزه سینما و سینماگران تألیف کرد و در چند دوره از جشنواره‌های سینمایی در ایران، اتریش و ارمنستان جزو هیات داوران بود.

پیش از این؛ سال ۱۴۰۰ بدنبال شرایط همه‌گیری کرونا، دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان بطور ادغام شده با ارسال ۳۶ اثر از سراسر کشور در۲ بخش "مسابقه" و "نگاه نو" برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha