۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85317654
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار:همه ظرفیت ها برای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان بسیج شده است

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان در بخش های مختلف برای برگزاری باشکوه و عزتمندانه کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان بسیج شده است.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان افزود:هیچ امری اولویت دارتر، مهم تر و ارجح تر از برگزاری باشکوه این کنگره مدنظر مسوولان و متولیان امر نیست.

وی اظهار کرد:۲۵۰ عنوان برنامه در کارگروه تلفیق کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان بررسی و تدوین شده و تا روز اجلاسیه همه برنامه ها اجرا می شود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: هرچه داریم به برکت شهداست،۲ روز قبل کاشان میزبان ۱۲ شهید گمنام بود و حضور باشکوه مردم در این مراسم را شاهد بودیم.

زارعی افزود: آرزوی ما جلب توجه ویژه مقام معظم رهبری به کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان است و امیدواریم دیدار با معظم له هم محقق شود و در روز اجلاسیه همه اهداف کنگره به طور کامل محقق شده باشد.

نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده اجلاسیه نهایی این کنگره برگزار می شود؛ دلیل انتخاب این ماه برای اجلاسیه پایانی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان، این است که این فصل با حضور گردشگران و مردم کاشان همراه بوده و فرصت مناسبی برای برپایی محسوب می شود.

مردم شهرستان کاشان در مجموع ۱۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha