۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85317471
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می‌شود

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85317471
سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می‌شود

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری برای این استان وقوع بارش های پراکنده باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

"پیام مساعدی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا به سبب افزایش سرعت بادهای شمالی روی دریا، قسمت های مرکزی و جنوبی استان طی ساعت‌هایی متلاطم باشد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، در قسمت های مرکزی و جنوبی بر روی دریا ۱۲ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل و فراساحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در قسمت های مرکزی و جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۳۳، جزر دوم ساعت ۱۰:۴۵ و مد دوم ساعت ۱۸:۰۹ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته کنگان و عسلویه با ۳۱ و جم با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha