سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک بیشتری در فعالیت‌های حوزوی است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک و نشاط بیشتری در حوزه فعالیت‌ها تبلیغی و حوزوی است و با توجه به ویژگی‌های منطقه می‌توان درخواست ایجاد شعبه‌های جدید دفتر تبلیغات در نقاط مختلف استان را از سوی مسوولان متولی در مرکز کشور دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه شنبه در دیدار رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم بیان کرد: دفتر تبلیغات حوزه علمیه حجم انبوهی از ظرفیت‌ها را در اختیار دارد و این در حالی است که سیستان و بلوچستان نیز با نیازمندی‌های فراوان فرهنگی روبروست.

وی به تشریح مهمترین محورهای کاری دفتر تبلیغات در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: دانش افزایی، تقویت مبانی اعتقادی و پرداختن به شیوه‌های عملی وحدت مهمترین محورهای کاری دفتر تبلیغات در این استان است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تعامل و همکاری مسوولان سیستان و بلوچستان بستگی به عملکرد مسوولان دفتر تبلیغات اسلامی در سطح استان دارد، ادامه داد: کار دفتر تبلیغات اسلامی مهم و ارزشمند است و می‌تواند در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های علیمه، آموزش و پرورش و دانشگاه به ایفای نقش بپردازد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان همه کارهای خیر را با هم انجام داد اما همین که تلاش خود را به کار گیریم کافی است، گفت: دانش افزایی و ارتقای مهارت طلاب، تقویت مبانی اعتقادی و آشنایی با سایر مذاهب و نیز پرداختن به مباحث نظری و شیوه‌های عملی وحدت، تقریب و تعامل از اولویت‌های کاری در سیستان و بلوچستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha