هر تیمی جلوی سپاهان در اصفهان از موقعیت‌های خود استفاده نکند، تنبیه خواهد شد + فیلم

اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بطور قطع در صورتیکه هر تیمی جلوی تیم سپاهان در اصفهان از موقعیت‌ها بخوبی استفاده نکند، تنبیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت شنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه سپاهان و مس رفسنجان اظهارداشت: همیشه صحبت کردن پس از باخت سخت است اما کیفیت بازی با این نتیجه برابری نداشت.

وی ادامه داد: شرایط فنی و اختلاف بازی امروز سه گل نبود اما شرایط بازی طوری که دلمان می خواست پیش نرفت.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: نیمه اول بازی بخوبی راههای نفوذ سپاهان را بستیم و چندین موقعیت خوب گلزنی را در ضد حمله از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه گل اول بازی را که روی خلاقیت فردی و مهارت فنی بازیکن سپاهان دریافت کردیم اضافه کرد: پس از دریافت این گل مجبور شدیم با تعداد نفرات بیشتری در حمله شرکت کنیم و این دقیقا همان چیزی بود که سپاهان انتظار داشت و بخوبی توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند.

امیر صادقی پناه، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس رفسنجان هم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بدلیل شرایط روحی نامناسب پس از باخت مقابل سپاهان حاضر به حضور در نشست خبری نشد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و مس امروز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha