ایده و طرح فراتر از پول و اعتبار در حل آسیب‌های اجتماعی موثر است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت هم ‌افزایی حل مشکلات گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، فراتر از پول و اعتبار، داشتن ایده و طرح عاملی تاثیرگذار و نتیجه بخش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در محل سالن شماره ۲ استانداری با حضور اعضای این شورا اظهار داشت: آنچه در برگزاری سلسله نشست های شورای مبارزه با مواد مخدر اهمیت دارد، ماحصل و نتیجه آن در کنترل و کاهش اعتیاد در مقایسه با گذشته است.

وی گفت: با ارائه طرح و ایده منسجم در این حوزه باید برنامه پیش رو را مشخص و طراحی کرد و هر دستگاه و هر عضو این شورا به وظایف خود آگاهی داشته و بر آن محور اقدام کند.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها تصریح کرد: با قرار دادن این ظرفیت ها در کنار همدیگر می توان هم افزایی ایجاد کرد و با هماهنگی و همکاری و مشخص کردن وظایف دستگاه های مختلف در شورای مبارزه با مواد مخدر می توان به نتایج قابل قبولی رسید.

زیویار با تاکید بر اینکه بالاتر از پول و اعتبار، داشتن ایده مهم است، گفت: در مواردی همه امکانات مورد نیاز برای انجام یک کار وجود دارد، فقط باید طرح و ایده ای مطرح شود تا با بهره گیری از همان امکانات موجود، یک کار خوب را ارائه داد.

وی اضافه کرد: در شورای مبارزه با مواد مخدر باید وظیفه همه اعضا مشخص و مورد تاکید قرار گیرد و با در کنار هم قرار دادن اعتبارات و با طراحی یک ایده، بخش های مختلف هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.

استاندار لرستان اظهار داشت: در حوزه حل آسیب های اجتماعی متاسفانه یک روزمرگی آفت کار شده که این مشکل باعث شده با وجود اینکه اعتبارات در این حوزه نسبت به قبل بیشتر شده است اما به علت نداشتن ایده و طرح، نتیجه خوبی حاصل نشود که باید این رویه را با برگزاری جلساتی در جهت هماهنگی های بیشتر تغییر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha