در جلسه کمیته فنی بسکتبال چه گذشت؟

تهران - ایرنا- دومین جلسه کمیته فنی تیم ملی بسکتبال با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، دومین جلسه کمیته فنی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، عنایت‌اله آتشی عضو هیئت رئیسه، مهران حاتمی مربی قهرمان فصل قبل، فرزاد کوهیان و علی توفیق مربیان منتخب کمیته مربیان، سعید تابش‌نیا سخنگو، محسن معزی‌فر دبیرکل فدراسیون و هاکان دمیر سرمربی تیم ملی برگزار شد. در این نشست محسن شاه‌علی از اعضای کمیته فنی به‌دلیل مشکلات شخصی حضور نداشت.

تابش‌نیا درباره این جلسه گفت: این جلسه با موضوع ارزیابی عملکرد تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد. پس از هم‌اندیشی و تبادل نظر، پیشنهاداتی برای پنجره پیش‌ روی تیم ملی که بازی با قطر و هندوستان است، توسط اعضای این کمیته ارائه شد.

وی ادامه داد: اعضای حاضر ابتدا نقطه نظرات خود را پیرامون بهبود شرایط موجود بیان کرده و در ادامه سوالاتی را از سرمربی تیم ملی پرسیدند. اعضای کمیته فنی درباره تفاوت بازی‌های تیم ملی در جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی ابهاماتی داشتند که سرمربی تیم پاسخگو این ابهامات بود.

سخنگوی کمیته فنی با اشاره به صحبت‌های دمیر عنوان کرد: او در این جلسه عنوان کرد که قرار بود حامد حدادی در جام‌جهانی و بازی‌های آسیای حضور داشته باشد اما خداحافظی او در جام‌جهانی سبب شد تا او را در هانگژو نداشته باشیم و همین مسئله سبب تغییر در عملکرد تیم شد. علاوه بر این‌ها تغییر نسل بسکتبال سبب شده تا نتایج مورد نظر کسب نشود و بهبود شرایط نیز زمان‌بر است.

وی اضافه کرد: با توجه به کارهای زیرساختی و برگزاری لیگ‌های پایه و موجودیت بسکتبال که بازیکنان جوان و توانمندی هستند، در آینده شاهد روزهای خوب برای بسکتبال ایران خواهیم بود.

کاپیتان پیشین تیم ملی در پایان یادآور شد: قرار است از این پس اعضای کمیته فنی نقطه نظرات خودشان را در اختیار سرمربی تیم ملی بگذارند تا با حفظ استقلال او، از خرد جمعی به جهت تعالی تیم ملی استفاده شود. همچنین قرار شد سرمربی تیم ملی لیگ را از نزدیک نظاره‌گر باشد که دمیر گفت تیمی را برای رصد بازی‌های لیگ از ابتدا مشخص کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha