پیروانی: اتفاقات خوبی بعد از دیدار با الدحیل رخ نداد؛ نتیجه در زمین مشخص می‌شود

تهران - ایرنا- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:‌ نتیجه بازی شهرآورد در زمین بازی مشخص می‌شود و هر تیمی که موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، خواهد بود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا،‌ افشین پیروانی بعد از برد پرسپولیس در بازی برابر هوادار و آماده شدن این تیم برای شهرآورد تهران، تاکید کرد: بعد از اتفاقات بازی الدحیل نیاز به این برد داشتیم. لازم بود نتیجه خوبی را کسب کنیم تا به شهرآورد برویم. اتفاقات خوبی بعد از شکست ما در لیگ قهرمانان رخ نداد اما امروز جبران شد.

وی ادامه داد: هواداران ما همیشه سرآمد بوده‌اند، زمانی بوده که ما شکست خوردیم و به جام نرسیدیم اما همین هواداران تیم را تشویق کردند. در مورد شهرآورد هم باید بگویم که شهرآورد شرایط خاص خود را دارد و هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. شرایط خوبی داریم اما آنقدر بازی‌ها نزدیک است که به تمرین نمی‌رسیم و با چند ریکاوری باید آماده بازی در شهرآورد شویم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حاشیه‌هایی که در خصوص آمدن برانکو مطرح شده بود، گفت: برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی را برای پرسپولیسی‌ها رقم زده اما خود او هم اعلام کرد که تیم دارد و صحبتی مطرح نیست. اگر برخی از هواداران احساسی حرفی می‌زنند قابل تحمل است اما وقتی برخی افراد این کار را می‌کند یا زمانی توپ پرسپولیس گل نمی‌شود، دست زده و خوشحالی می‌کند، خوب نیست.

پیروانی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد شکاف‌هایی در مجموعه باشگاه ایجاد شده،‌خاطر نشان کرد: مشکل اصلی ما و شکاف‌هایی که دیده می‌شود به مسائل مالی باز می‌گردد،‌ حرف این است که بازیکن خارجی که بتواند با تیم‌های آسیایی رقابت کند را باید به خدمت می‌گرفتیم که در برابر ستاره‌هایی مانند رونالدو یا بازیکنانی در این سطح بتواند کارایی داشته باشد؛ اما وقتی نمی‌توانیم و سقف قراردادها اجازه نمی‌دهد،‌ این رقابت نابرابر است.

وی در واکنش به این سئوال که آیا ممکن است از استقلال هم امتیاز کسر شود،‌ ادامه داد: در این مورد اطلاعی ندارم، اما وقتی سقف را رعایت می‌کنیم و تیمی دیگر ۴ مهاجم خوب را به خدمت می‌گیرد، این یعنی بی‌عدالتی. امیدوارم بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود. در مورد بازی امروز هم باید بگویم با آنکه هوا به سردی می‌رود اما کادر داوری پیراهن‌های آستین کوتاه داشتند،‌ این همه هجمه به آنها وارد می‌شود اما البسه جزئی را هم ندارند و امیدوارم این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha