سپاهان در نیمه نخست مقابل  مس رفسنجان متوقف شد

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نیمه نخست با تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان متوقف شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و مس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور بعد از ظهر شنبه از ساعت ۱۵ در «ورزشگاه نقش جهان اصفهان» به مصاف هم رفتتد که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپاهان با ترکیب اولیه پیام نیازمند، برایان دابو، عیسی آل‌کثیر، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی و رضا شکاری در مقابل بازیکنان «مس رفسنجان» شامل داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، رامتین سلیمان زاده، جلال الدین علی محمدی، سجاد شهباززاده و لوسیانو پریرا قرار گرفتند.

تیم داوری این دیدار بر عهده سعاد وفاپیشه، حسن ظهیری، حمیدرضا افشون، ایمان کهیش است.

اولین موقعیت حساس سپاهان در نیمه نخست در دقیقه ۱۶ با شوت عیسی آل کثیر بوجود آمد که در آن صحنه توپ با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه به خارج رفت.

در دقیقه ۳۱ شوت کاوه رضایی در فاصله ای نزدیک دروازه بلوکه شد و ۲ تیم در صدد حفظ مالکیت توپ برآمدند.

دیگر موقعیت سپاهان در دقیقه ۳۴ بوجود آمد که پاس عرضی عیسی آل کثیر و شوت زمینی محمد کریمی در آستانه ورود به دروازه مسی ها قرار گرفت ولی میثم تیموری با تکل بموقع دروازه مس را نجات داد.

در دقیقه ۳۴ بازی، شوت محکم دابو از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان مس به خارج رفت تا دروازه نوشی صوفیانی دروازه بان مس بسته بماند.

در دقیقه ۳۵، رامین رضاییان با ارسال کرنر کوتاه به احمدزاده او را در موقعیت گل قرار داد که شوت روی پای او از بالای دروازه عبور کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و مس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور بعد از ظهر شنبه از ساعت ۱۵ در «ورزشگاه نقش جهان اصفهان» به مصاف هم رفتتد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha