بررسی مشکلات ۵۰۰ نفر از ایثارگران البرز در دور دوم سفر رییس جمهور

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان مشکلات بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران در قالب سه میز خدمت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سلیمان رستمیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به برگزاری سه روز میز خدمت همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان البرز در راستای رسیدگی به مشکلات ایثارگران، افزود: ایثارگران فعال در حوزه‌های مختلف استان طی این مدت مشکلات خود را با مسوولان کشوری در میان گذاشتند.

وی اظهار کرد: دراین راستا و طی این سه روز به مشکلات بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران و درمجموع ۷۲۸ درخواست این عزیزان رسیدگی شد.

رستمیان ادامه داد: در این مدت دکتر محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۱۸ نفر از مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از چهارشنبه ۱۵ الی جمعه ۱۷ آذرماه با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به‌صورت تخصصی در بخش‌های مددکاری، حقوقی، مسکن و تسهیلات، کمیسیون پزشکی، درمان، اشتغال و صندوق اشتغال پاسخگوی مشکلات ایثارگران بودند و دستورات مقتضی را برای حل مشکلات این عزیزان صادر کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اضافه کرد: ایثارگران از طریق یک فراخوان با حضور در این اداره کل پس از ثبت و احصاء درخواست و مشکلات خود با انجام راهنمایی‌های لازم به حوزه تخصصی ارجاع و در ادامه پس از دیدار چهره به چهره با مدیران مشکلات بررسی و دستورات لازم ثبت و درنهایت در سامانه سامد ریاست جمهوری نیز ثبت شد که از طریق کد رهگیری قابلیت پیگیری دارد.

وی بیشترین مشکلات ایثارگران را اشتغال، مسکن و درمان عنوان کرد و افزود: جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف، انتظارات و مشکلاتی دارند که بخشی از آن‌ها در چارچوب قانون انجام و برخی دیگر بستگی به ظرفیت‌های قانونی دارد که توسط دولت ایجاد می‌شود، رییس‌جمهور و هیئت دولت در بطن مسائل و مشکلات ایثارگران قرار دارند و همیشه نگاه ویژه‌ای به این عزیزان داشتند و امیدوارم در این سفر پر خیروبرکت مشکلاتی که مطرح‌شده بررسی و مرتفع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha