سرلشکر موسوی: تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی هدف نمایشگاه ارتش است

تهران - ایرنا - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تربیت و آموزش یکی از ارکان مهم هرجامعه و سازمانی است و تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی از جمله اهداف نمایشگاه ارتش است.

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی ایرنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز شنبه (۱۸ آذرماه) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مدت یک هفته در محل ستاد ارتش برگزار می‌شود، در سخنانی گفت: در اینکه تربیت و آموزش یکی از ارکان مهم هرجامعه و سازمانی است همه اتفاق نظر داریم و همه قبول دارند که بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف میسر نیست.

فرمانده کل ارتش افزود: از دیرباز در ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت و آموزش یک رکن مهم بوده است و جایگاه خود را در همه راهبردها داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از آن روزی که فرماندهی کل قوا فرمودند آموزش در نیروهای مسلح یک فرضیه است موضوع تربیت و آموزش به صورت دیگری در ارتش مورد توجه قرار گرفت و ما در این نمایشگاه بنا داریم فرآیند ادای این فرضیه را به نمایش بگذاریم.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: فرایند تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی دو هدف دیگر این نمایشگاه است تا در زمان صلح موجب ارتقا و توان بازدارندگی شوند و در زمان جنگ رزمندگان بتوانند در میدان عملیات‌های مختلف حضور پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، هیات رییسه ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی و دریایی ارتش و جمعی از معاونان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ در محل ستاد ارتش برگزار می‌شود و هدف آن به نمایش گذاشتن زنجیره تولید سرمایه انسانی یا رزمنده پروری برای انجام ماموریت‌ها و تربیت نیروی انسانی در طراز تمدن نوین اسلامی و ارایه الگوی مدون اثربخش و پیشرفته سامانه‌های آموزشی و پژوهشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha