وزیر جهاد کشاورزی به مقام والای شهدا چهارباغ ادای احترام کرد

کرج - ایرنا- «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی بعد از ظهر جمعه با حضور در گلزار شهدای عرب آباد قوهه و ملک آباد شهرستان چهارباغ استان البرز به مقام والا و شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با دومین دور سفر استانی رییس جمهور به استان البرز، وزیر جهاد کشاورزی در پی حضور در این استان پس از اجرای چند افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی، با حضور در گلزار شهدای عرب آباد از سوی تعدادی از خانواده شهدا و فرزندان آنان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی نیز ضمن بهره برداری از خط تولید واکسن های نوترکیب در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، در مراسم بهره برداری از طرح توسعه یک واحد دامداری پرورش گاو شیری- گوشتی که ظرفیت آن از هفت هزار راس به ۱۱ هزار راس افزایش یافته بازدید کرد.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی از شرکت زیست فناوری رویش پایدار البرز با ظرفیت ۵۰۰ هزار پایه بذری، ۳۰۰ هزار انواع پایه رویشی و ۱۰۰ هزار نهال پیوند روی پایه رویشی با فعالیت ۴۱ شرکت دانش نبیان در روستای شیخ حسن و واحد تولید واکسن دامی شرکت ویرا واکسن شایا با تولید ۴۹۰ میلیون دوز واکسن دامی در شهرک سپهر نظرآباد با میزان صادرات ۴۰۰ هزار دلار در سال۱۴۰۱ بازدید به عمل آورد.

بهره برداری از طرح صنایع تبدیلی شرکت آکام پودر با ظرفیت تولید ۱۱ هزار تن شیرخشک در سال از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در البرز است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و هیات دولت صبح امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی وارد البرز شد و قرار است همزمان با سفر آیت الله رییسی ۵۶ طرح و پروژه عمرانی از جمله بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس بهره برداری برسد.

افتتاح ۲۰ پروژه راهداری و حدود سه هزار واحد مسکونی از مهمترین پروژه های حوزه راه وشهرسازی است که امروز در البرز به بهره برداری می رسند.

وزرا ومعاونان رییس جمهور همزمان با این سفر در شهرستان های تابعه البرز حضور یافته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی به بررسی مشکلات و نیازها می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha