۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85315695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد

بوشهر-ایرنا- با هدف بزرگداشت ۱۶ آذرماه روز دانشجو، جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشگاه خلیج فارس در ساحل روبروی دانشگاه برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این رویداد در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف برگزار شد.

"حمید بردیده " افزود: این رویداد در سه بخش آموزش رشته‌های پدل برد، اسکی روی آب و جت اسکی برگزار شد که با استقبال خوب دانشجویان نیز همراه شد.

وی عنوان کرد: برگزاری این رویداد بیشتر با هدف افزایش شور و نشاط در بین دانشجویان و همچنین بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو رقم خورد.

جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: در محدوده محل برگزاری این رویداد ورزشی احداث مجموعه ورزشی ساحلی دانشجویی در دستور کار قرار دارد که روند اجرا استخر سرپوشیده آن اکنون در مرحله پایانی قرار دارد.

بردیده اضافه کرد: زمین‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، سایت قایقرانی، اسکله ورزشی دانشجویی از دیگر بخش‌های این مجموعه ورزشی است که ظرفیت ارزشمندی برای استان بوشهر و بویژه دانشگاه‌ها باشد.

جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد

ورزش موج سواری با پارو یا پدل بورد paddleboarding یک فعالیت ورزشی آبی در فضای باز است که در آن یک موج سوار بر روی یک تخته بزرگ ایستاده و از یک پارو برای حرکت در آب استفاده می کند. ورزش پدل بورد Stand up paddleboarding ، که با نام اختصاری SUP نیز شناخته می شود ، یکی از ورزش های نوظهور است که به سرعت در جهان رشد می کند.

ورزش پدل بورد ترکیبی از قایق سواری و موج سواری است. در این ورزش موج سوار قادر است، مسافت بیشتری نسبت به معمول به سمت دریا پارو بزند و از موج های کوچکتر لذت بیشتری ببرد و برای پیشروی بصورت ایستاده پارو بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha