بیمارستان فردیس کرج با حضور رییس‌جمهور به بهره‌برداری رسید

کرج – ایرنا - بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس استان البرز پس از سال‌ها انتظار مردم این شهرستان روز جمعه در جریان سفر هیات دولت با حضور آیت الله رئیسی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این بیمارستانی در زمینی به گستره ۲۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دارای بخش‌های مختلف از جمله کودکان، زنان، قلب و بخش های ویژه است.

کار ساخت این بیمارستان سال ۸۹ در دولت دهم به زمین زده شد اما هیچ عملیاتی روی آن صورت نگرفت تا اینکه دوباره در سال ۹۲ توسط دولت یازدهم عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به صورت نیمه کاره به دولت سیزدهم رسید.

سفر ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ رییس جمهور به البرز سبب شد تا اعتبار این پروژه به صورت ویژه دیده شود و دولت سیزدهم با تامین ۷۰ درصد اعتبارکل پروژه و تکمیل ۵۰ درصد مابقی کار به سالها مطالبه مردم شهرستان فردیس پایان داد.

به گفته «شهرام صیادی» رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز، اکنون این بیمارستان افزون بر خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی درمانی به مرکز آموزش رشته های مختلف پزشکی تبدیل شده است.

وی افزود: بیمارستان فردیس یکی از مراکز روزآمد درمانی و آموزشی کشور است که با اهتمام دولت سیزدهم خدمات ویژه به مردم و بیماران ارائه می دهد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس تا قبل از گشایش این بیمارستان حتی از یک تخت بیمارستانی محروم بود و مردم به ویژه در اوج کرونا در بیمارستان های کرج و تهران به دنبال علاج بیماری ها بودند.

اینک به برکت حرکت جهادی دولت سیزدهم مشکلات خدمات مردم فردیس برطرف شده است.

رییس جمهور و هیات دولت در راستای دومین دور سفرهای استانی امروز میهمان مردم استان البرز هستند.

همزمان با سفر آیت الله رئیسی به البرز وزرا و معاونان رییس جمهور در شهرستان های تابعه استان البرز حاضر شده اند و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی ، مشکلات ونیازهای مردم را مورد بررسی قرار می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha