در تداوم جنایات صهیونیست‌ها؛ نظامیان اشغالگر ده‌ها فلسطینی را در شمال غزه بازداشت کردند

تهران- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با یورش به مدرسه‌ای در شمال غزه، ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری البلد، نظامیان صهیونیست ده‌ها فلسطینی را در بیت لاهیا واقع در شمال غزه بازداشت کردند.

بر اساس تصاویری که رسانه‌های فلسطینی منتشر کردند، نظامیان صهیونیست پس از ربودن ده‌ها فلسطینی از یک مدرسه سازمان ملل متحد در بیت‌لاهیا آنها را برهنه کرده و با خودروهای نظامی به مکان نامعلومی منتقل کردند.

در همین رابطه برخی از منابع خبری شمار اسرای فلسطینی را بیش از ۲۰۰ نفر اعلام کرده‌اند و برخی رسانه‌ها نیز از اعدام شماری از آنها خبر دادند.

از سوی دیگر اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس برخورد خشونت آمیز نظامیان صهیونیست با اسرای فلسطینی و برهنه کردن آنها را محکوم و این اقدام صهیونیست‌ها را به اقدامات نازی‌ها شبیه دانست.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته ضربات سختی را از نیروهای مقاومت فلسطین در شمال و جنوب غزه خورده‌اند.

گردان‌های قسام پیش تر اعلام کرده بود که طی ۷۲ ساعت گذشته ۷۹ خودروی زرهی اشغالگران اعم از تانک، نفربر و بولدوزر نظامی را در محورهای مختلف نبرد در شهر غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha