۲ نمایشگاه تخصصی در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد

مشهد - ایرنا - پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و اسباب بازی و ششمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات وابسته عصر پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، برخی از مسوولان استانی به همراه تعدادی از فعالان این حوزه حضور داشتند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عصر پنج شنبه در خصوص برپایی این ۲ نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۰ شرکت در بخش کودک و ۳۰ شرکت در بخش تجهیزات ورزشی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

سعید صیفی در خصوص اهداف برگزاری این ۲ نمایشگاه افزود: معرفی کالاها و محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوری‌های تخصصی و ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی از مهمترین این اهداف است.

وی ادامه داد: این ۲ نمایشگاه در ۲ هزار مترمربع و در سالن های فردوسی و عطار برپا شده است.


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عنوان کرد: نمایشگاه مادر و کودک و تجهیزات ورزشی از امروز تا نوزدهم آذرماه و از ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، میزبان متخصصان این حوزه و عموم مردم خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۶۵ عنوان نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود یک میلیون نفر بازدید کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha