بسکتبال شهرداری گرگان تیم مس رفسنجان را هم سه رقمی کرد + فیلم

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان پنجشنبه شب در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، ضمن کسب پیروزی در مقابل مس رفسنجان و ثبت هفتمین پیروزی در این فصل رقابت‌ها، برای سومین بار تابلوی امتیازات را سه رقمی به سود خود کرد.

به گزارش ایرنا، در مسابقه امشب که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت جواد مرادی به عنوان سرداور به همراه محمد کاظمیان و علی افغان‌نژاد به عنوان داور اول و دوم با نظارت احمد نوروزی و حضور غلامرضا خوش‌کفا به عنوان نماینده فدراسیون برگزار شد، شهرداری‌چی‌های گرگان با نتیجه ۱۰۸ بر ۷۴ مهمان خود را با شکست بدرقه کردند.

سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم گرگان در آغاز این مسابقه یاران خود را با ترکیب اولیه محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، ویلیام چری، ارسلان کاظمی و نورول پل وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم صنعت مس رفسنجان هم در وقت اول این مسابقه که هدایت آنان را امید موحدنژاد برعهده داشت، با ترکیب نخستین امین عبدی، پویا یخچالی، محمدرضا تقی‌لو، فران پیله‌پیچ و ژولیوس ژوکی‌کاس وارد زمین شدند.

در کوارتر اول ۲ تیم بیشتر در حال ارزیابی خود بودند، که این زمان از مسابقه با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

در کوارتر دوم هم باز تیم گرگان نبض بازی و مسابقه را در اختیار گرفت و با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ پیروز شد تا مجموع این ۲ کوارتر (پایان نیمه اول) با نتیجه ۵۰ بر ۳۶ به سود شهرداری به پایان برسد.

در کوارتر سوم مسی‌ها تلاش زیادی برای نزدیک شدن به گرگان داشتند، اما شوت‌های سه امتیازی متوالی ویلیام چری، باعث شد تا باز هم گرگانی‌ها با نتیجه ۳۷ بر ۲۵ به پیروزی برسند و مجموع امتیازات خود را در پایان این کوارتر به ۸۷ در برابر ۶۱ امتیاز مس برسانند.

کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه که بیشتر بازیکنان جوان گرگان و بومی وارد زمین شدند، با برتری‌ ۲۱ بر ۱۳ شهرداری به پایان رسید.

در این مسابقه فران پیله‌پیچ بازیکن تیم مس با ثبت ۲۱ امتیاز و محمدسینا واحدی به همراه نورول پل هر ۲ از شهرداری گرگان با اثرگذاری ۲۲، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در مسابقه نهم خود، دوشنبه ۲۷ آذر ماه در بندرعباس مهمان فولاد هرمزگان خواهد بود، اکنون با هفت برد، یک باخت و مجموع ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

مسی‌ها رفسنجان هم ۲۳ آذر ماه از دیگر تیم مسی اما از کرمان میزبانی خواهند کرد.

این تیم اکنون با چهار برد و چهار باخت و مجموع هشت امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha