تیم فوتسال شهرداری ساوه با شکست حریف خود صاحب سه امتیاز دیگر شد

ساوه - ایرنا - تیم فوتسال شهرداری ساوه در جریان مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۶ بر صفر بر مقاومت البرز غلبه و حریف خود را با شکست راهی خانه کرد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال و از هفته پانزدهم، تیم شهرداری ساوه عصر امروز (پنجشنبه) میزبان تیم مقاومت البرز بود که این دیدار در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ساوه و با حضور تماشاگران آقا و خانم برگزار شد.

تا پیش از این بازی که با قضاوت علی احمدی و با کمک های امیر باقری، رضا کیامنش و میلاد خانجانی برگزار شد، شهرداری با ۱۵ امتیاز در رده ۱۱ و مقاومت البرز با ۹ امیتاز در رده ۱۳ جدول ۱۴ تیمی رقابت های لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

در نیمه اول این دیدار کامبیز گمرکی در دقیقه ۱۱ و مهرداد کریمی در دقیقه ۱۳ از شاگردان سعید کشاورز برای شهرداری ساوه گل زنی کردند و این نیمه با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید و تیم ها به رختکن کن رفتند.

در این نیمه داور کارت زرد خود را یک بار برای تیم مقاومت البرز نشان داد و بازیکنان شهرداری نتوانستند از پنالتی ایجاد شده در دقیقه ۱۹ این دیدار برای گل زنی استفاده کنند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۳۱ و ۳۲ بازی کامبیز گمرکی سومین و چهارمین گل، محمد نصیری در دقیقه ۳۴ پنجمین گل و در دقیقه ۳۷ امیر حسین غلامی ششمین گل را برای تیم میزبان به ثمر رساند و پاورپلی تیم مهمان نیز ثمری برای آن نداشت و بازی با نتیجه ۶ بر صفر به نفع ساوجی ها به پایان رسید.

تیم فوتسال شهرداری ساوه با شکست حریف خود صاحب سه امتیاز دیگر شد
وقفه های لیگ شرایط تیم ها را به هم می زند

سعید کشاورز سرمربی تیم شهرداری ساوه در نشست خبری پایان بازی با اشاره به اینکه بازی سختی با تیم مقاومت البرز داشتیم، گفت: حریف ما در چند هفته گذشته بازی های خوبی را از خود به نمایش گذشته بود اما امروز شهرداری ساوه با انسجام بیشتر توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

وی افزود: همچنین از دست اندرکاران برگزاری مسابقات برای حضور بانوان برای اولین بار در جمع تماشاگران تشکر می کنم و امیدوارم در هفته های آینده نیز شاهد حضور بانوان فوتبال دوست برای تشویق بازیکنان باشیم.

کشاورز در خصوص وقفه های ایجاد شده برای لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این تعطیلی و وقفه شرایط تیم ها را به هم زده و کارها را برای بازگشت سخت تر می کند و امید است با تدبیر سازمان لیگ وقفه در برگزاری مسابقات به حداقل برسد.

تیم فوتسال شهرداری ساوه با شکست حریف خود صاحب سه امتیاز دیگر شد

تغییرات اساسی لازمه موفقیت مقاومت البرز است

مهرداد لطفی سرمربی تیم مقاومت البرز هم با بیان اینکه سه امتیاز این بازی برای هر ۲ تیم ته جدولی مهم بود افزود: شهرداری ساوه با برنامه تر در میدان حاضر شد و معتقدم مصدومیت های گذشته و کم تجربگی برخی بازیکنان دلیل شکست تیم ما است.

وی یادآورده شد: این مشکلات باعث شده که مقاومت البرز هیچ وقت تیم کاملی نباشد و در آینده برای کسب امتیازات بهتر تلاش می کنیم تغییرات زیادی ارائه کنیم.

تیم شهرداری ساوه تیم با ترکیب کامبیز گمرکی، مهرداد کریمی، محمد حسین امامی، امیر حسین غلامی و دروازه بانی امیر حسین عرفانی نسب مقابل حریف حاضر شده بود و عرفان حسین زاده، سجاد یوسف خواه، علی عبد معبودی، محمد نصیری، محمد نصیری، حمید رضا مرادیان، رضا بابا نظری و علی آقا احمدی نیز در نیمکت تیم بودند.

تیم مقاومت البرز نیز با ترکیب مهدی کریمی، محمد ابراهیمی، مهدی اهنگری، شایان بندری و دروازه بانی علیرضا محمدی در میدان حاضر شده بود و امیرحسین تقوی، مهدی دوستدار، یاسر خرقانی، عرفان محمدپور، مهدی دودانگه، سینا احدیان، رضا پور کولی، حسام بابایی و علیرضا جوان یاران آن در نیمکت قرار داشتند.

ساوه با تیم های شهرداری و سن ایچ دارای ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال کشور است که امروز سن ایچ مهمان پوشاک حافظ ساری بود که سه امتیاز بازی را ۶ بر سه از میزبان خود برد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha