کسب سهمیه المپیک و  میزبانی باشگاه های آسیا دستاورد دیدار با رییس فدراسیون جهانی 
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- رئیس فدراسیون جودو با اظهار اینکه برای نخستین بار میزبان رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا هستیم، گفت: اختصاص یک سهمیه المپیک به صورت وایلد کارت، اهدا تاتامی و لباس جودو و حضور بانوان در مسابقات جهانی با طراحی لباس جدید و با حجاب از دستاورد های دیدار با رئیس فدراسیون جهانی بود.

آرش میراسماعیلی روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات جودو فارس با اشاره به پایان دوره تعلیق جودو ایران افزود: درچهار سال دوران تعلیق با وجود آن که از سطح اول دنیا فاصله گرفتیم ، اما پای آرمان ها و ارزش های خود ایستادیم و این امر برای ما ارزشمند است و در این روز ها سرمان را بالا می گیریم چرا که حقانیت جودو ایران بیش از پیش ثابت شد.

میر اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت های جودو ایران پس از رفع تعلیق اشاره کرد و گفت: تیم ما در بازی های آسیایی هانگژو با چهار ورزشکار شرکت کرد و پس از آن مهدی فتحی پور جودو کار اهل استهبان فارس در رقابت های جام ریاست جمهوری تاجیکستان صاحب نشان برنز شد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم ایران در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرد و موفق شد برای اولین بار در بخش کاتا با کسب ۲ طلا و یک برنز نایب قهرمان جهان شود.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: ورزشکاران کشورمان در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا پس از چهار سال دوری از میادین عملکرد خوبی داشتند و یک مدال نقره و ۲ برنز کسب کردند و در مجموع تیمی پنجم شدند.

کسب سهمیه المپیک و  میزبانی باشگاه های آسیا دستاورد دیدار با رییس فدراسیون جهانی 
مجمع هیات جودو فارس

اعزام مربی سطح یک جهانی به ایران

میر اسماعیلی تصریح کرد: همچنین در جلسه با رئیس فدراسیون جهانی جودو مقرر شد یک مربی سطح یک جهانی با تقبل هزینه های او از سوی فدراسیون جهانی به مدت چهار سال در ایران کار کند ‌.

وی گفت: پس از دریافت تاتامی ( تشک جودو ) و لباس از سوی فدراسیون جهانی این امکانات در بین شهرستان های مستعد کشور به عدالت توزیع خواهد شد.

رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: برای نخستین بار میزبان رقابت های جام باشگاه ها و کاتا آسیا تا پایان سال جاری درجزیره کیش هستیم و ۲ تیم از ایران پس از برگزاری لیگ کشور در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

ممنوعیت شیمه وازا

میراسماعیلی ممنوعیت شیمه وازا ( فشار روی گردن، شریان ها و سینه ) را از دیگر دستاورد های دیدار با رییس فدراسیون جهانی اشاره کرد.

کسب سهمیه المپیک و  میزبانی باشگاه های آسیا دستاورد دیدار با رییس فدراسیون جهانی 
آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو

رئیس فدراسیون جودو در پایان خواستار تلاش شبانه روزی، صادقانه و دلسوزانه جامعه جودو کشور جهت سرفرازی جودو ایران در میادین جهانی شد و گفت: همه ما باید شبانه روزی کار کنیم تا این چهار سال جبران شود و یقین دارم با ظرفیت بالای جودو ایران این امر محقق خواهد شد.

میراسماعیلی ضمن تقدیر از برگزاری منظم مجمع سالیانه هیات استان فارس گفت: هیات جودو استان فارس از هیات برتر کشور است و با استفاده از تمامی ظرفیت ها و اتحاد و همدلی درنزد پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران عمکرد خوبی داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha