معرفی بهترین روش های تبلیغات کسب و کار
در حال حاضر، موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار جدید، به میزان تبلیغاتی که برای آن انجام می دهید، گره خورده است. پس تلاش کنید تا بهترین روش ها را برای ورود به این دنیای پر رقابت، انتخاب کنید.
1- تبلیغات در فضای مجازی برای معرفی کسب و کار
ساده ترین و ضروری ترین راه برای ورودی به دنیای تبلیغات، ساخت یک اکانت تجاری در پلتفرم های محبوب است. ساخت محتوا برای اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و حتی آپارات باید در لیست تولید محتوای روزانه شما باشد. در این صورت موفقیت شما در معرفی کسب و کار حتمی خواهد شد. اما به خاطر داشته باشید، به سبب وجود هزاران تبلیغات مختلف در فضای مجازی، تنها با ساخت محتوای تصویری یا ویدئویی جذاب است که شانس معرفی برند را دارید. شما می توانید از اینفلوئنسرهای مجازی نیز برای تبلیغات اینترنتی برند خود استفاده کنید.
2- طراحی وب سایت برای تبلیغ کسب و کار
واقعیت این است که در حال حاضر هیچ چیز به اندازه ساخت وبسایت اختصاصی به ساخت و توسعه برند شما کمک نمی کند. پیشنهاد می کنیم برای برند خود یک وبسایت طراحی کرده و مسیر تبلیغات در فضای آنلاین را دنبال کنید. وبسایتی که دارای ظاهری جذاب و رابط کاربری مناسب باشد. در این حالت سرعت شما در برندسازی تا حد قابل توجهی ارتقا می یابد.
3- سئو و بهینه سازی وبسایت برای تبلیغات اینترنتی
پس از طراحی سایت نیاز دارید تا به سئوی وبسایت بپردازید. یک سایت سئو و بهینه، شانس زیادی برای حضور در صفحه اول گوگل دارد. سئو و بهینه سازی سایت کمک می کند تا وبسایت شما به یک درگاه آنلاین مشتری پسند تبدیل شده و به خوبی نیاز مخاطبین خود را برطرف کند. اگر حرفه ای عمل کنید و به صفحات اول گوگل منتقل شوید، کسب و کار شما جان تازه ای یافته و به درآمدزایی بالا می رسد. برای سئوی سایت فروشگاه خود، لازم است تا به بازاریابی محتوا پرداخته و با وبلاگ نویسی و همچنین تولید محتوا با کیفیت، شانس خود را برای کسب رتبه اول گوگل، بالا ببرید.
4- تبلیغات اینترنتی در گوگل ادز
پس از اینکه وارد رقابت در سطح آنلاین و بین المللی شدید، دیگر می توانید از ابزارهای اینترنتی معروف و کارآمد برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. یکی از این محبوب ترین و شناخته شده ترین ابزارهای تبلیغاتی آنلاین، گوگل ادز است. گوگل ادز یکی از پلتفرم های تبلیغاتی آنلاین است که استفاده از آن به عموم کسب و کارهای اینترنتی، توصیه می شود.
این پلتفرم که توسط کمپانی گوگل راه اندازی و مدیریت می شود، شرایط بسیار مناسب و عادلانه برای معرفی کسب و کار ها ایجاد کرده است. برای گوگل ادز تفاوتی ندارد که یک کسب و کار نوپا هستید یا سالیان سال است که فعالیت می کنید. او شما را با مهارت تان در خصوص ساخت کمپین های تبلیغاتی می سنجد. با استفاده از گوگل ادز، می توانید وبسایت خود را در حالت تبلیغاتی، در صفحه اول گوگل قرار دهید.
در گوگل ادز قابلیت های ویژه ای برای معرفی برند، خدمات و محصولات در نظر گرفته شده است. اما باید بدانید که کلیه این خدمات به شکل پولی به مدیران سایت، عرضه می شود. ورود به دنیای وسیع و نامحدود گوگل ادز، می تواند موجب جهش ناگهانی شما در ساخت و توسعه برند شود. پس بلافاصله پس از راه اندازی وبسایت و سئوی آن، وارد کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز شوید.
همان طور که میدانید برای رسیدن به صفحه اول گوگل با استفاده از روش سئو و بهینه سازی ماه ها زمان لازم است، پس اگر وب سایتی دارید که در صفحه اول گوگل نیست یا در حال انجام سئو هستید پیشنهاد می شود از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنید و با فاصله زمانی یک ساعته وب سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید تا بازار فروش خود را از دست ندهید و از رقبای خود جا نمانید.
5- استفاده از وبسایت های واسطه برای تبلیغات اینترنتی
راهکار موثر دیگر، درج نام تجاری، محصول و یا معرفه حوزه کاری در وبسایت های پرطرفدار و پر بازدید است. بسیاری از وبسایت های معروف، شرایط مناسبی برای تبیلغات برندها ایجاد کرده اند. به کمک این وبسایت ها می توانید تبلیغات خود در قالب یک بنر نمایشی، در معرض دید مخاطبین سایت قرار دهید. یا اینکه با یک ویدئو کوتاه، تصویر و سایر المان های تبلیغاتی، برند خود را معرفی کنید. پیداست که با استفاده از این شکل از تبلیغات اینترنتی، شانس زیادی برای نمایش محصول و یا معرفی حوزه کسب و کار خود دارید. شما همچنین می توانید از تکنیک های مختلف تبلیغات اینترنتی همچون سایت های همسان، پوش های نوتیفیکشن و ... نیز استفاده کنید.
6- همکاری در فروش در تبلیغات آنلاین
بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، از تکنیک همکاری در فروش برای افزایش نرخ فروش خود استفاده می کنند. شما نیز می توانند با شناسایی وبسایت هایی که برای معرفی محصول مناسب هستند، از این تکنیک استفاده کنید. اما باید بدانید برای فروش محصولات خود در این قبیل وبسایت ها، می بایست مقداری پورسانت برای وبسایت تبلیغاتی، در نظر بگیرید.
7- تبلیغات ویدئویی در فضای مجازی
در آخرین بند از معرفی بهترین راه ها برای تبلیغات کسب و کار، می توان به تبلیغات ویدئویی اشاره کرد. شاید ندانید اما موفقیت در معرفی و ساخت برند از آن کسانی ست که در تولید محتوای ویدئویی موفق عمل می کنند. با سرمایه گذاری بر روی ساخت انیمیشن و یا ویدئوهای جذاب و مخاطب پسند، شانس زیادی برای درخشش در دنیای پر رقابت تبلیغات آنلاین خواهید داشت. در صورتی که اطلاعات شما در خصوص نحوه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی اینترنتی محدود است، حتماً به وبسایت armisads.com سر بزنید. در این درگاه می توانید با جدیدترین و موثرترین تکنیک های تبلیغاتی آنلاین، آشنا شوید.
8- تبلیغات از طریق ایمیل مارکتینگ
شاید عجیب به نظر برسد، اما هنوز هم تبلیغات از طریق ایمیل، کارساز است. تفاوتی ندارد کسب و کار شما آنلاین است یا حضوری. در هر حال می توانید از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. اما بهتر است یک وبسایت اینترنتی در اختیار داشته باشید تا با گردآوری ایمیل مشتریان وفادار و واقعی خود، آن ها را از اخبار تخفیفات خود مطلع کنید. همچنین شما می توانید با ایجاد یک خبرنامه ایمیلی، اطلاعاتی ارزشمند به کاربران بالقوه منتقل کرده و آن ها را به تعامل بیشتر با کسب و کار خود، ترغیب کنید.
9- برگزاری وبینارهای آموزشی برای تبلیغ برند
راهکار موثر دیگر، برگزاری یک وبینار آموزشی برای مشتریان وفادار است. با این روش می توانید سطح بازدید از وبسایت و یا اکانت مجازی خود را به طرز قابل توجهی بالا ببرید. بسته به ماهیت کسب و کار خود، می توانید وبینارهای مختلفی برگزار کنید. اگر فروشنده محصول نیستید، در یک وبینار، خدمات ویژه خود را معرفی کنید. در حال حاضر مردم به شرکت در وبینارهای آنلاین علاقه زیادی نشان می دهند و این می تواند برای شما یک فرصت ویژه برای تبلیغات آنلاین باشد.
*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما