۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85314935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان حمایت بیشتری از توسعه دانشگاه‌ها داشته باشند

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان استان از دانشجویان و توسعه زیرساخت های دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، فریدون عبدالملکی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: این روز یادآور شجاعت، حق طلبی و آزادی خواهی سه تن از دانشجویان شهید دانشگاه تهران شامل شهیدان "مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی" در سال ۱۳۳۲ بود که با نثار جان های خود راه عدالت خواهی را برای همیشه روشن نگه داشتند.

وی افزود: دانشجویان نماد روشنفکری و تلاش برای آینده ای بهتر هستند و باید از این ظرفیت برای توسعه کشور و استان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بی توجهی برخی مسئولان و نادیده گرفتن ساخت و سازهایی که در حدود ۲۰ سال اخیر در زمینهای تحت مالکیت دانشگاه در پردیس انجام شده، انتقاد کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم ضمن تبریک این روز به دانشجویان، گفت: فلسفه استکبار ستیزی و مبارزه با استعمار غربی به حدود ۷۰ سال پیش برمی گردد که با جانفشانی جوانان و دانشجویان غیور این مرز و بوم رقم خورد و تداوم دارد.

حجت الاسلام اسفندی ضمن اشاره به مثال های مشابه در سایر کشورها خلق و خوی استکبار را اصلاح ناپذیر عنوان و هزینه مقابله را بسیار کمتر از هزینه سازش عنوان کرد.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی همراه بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha