تاکید فرماندار تهران بر بی طرفی در انتخابات و حق الناس دانستن رای مردم

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری تهران، جلسه هماهنگی نمایندگان فرماندار در مناطق ۲۰ گانه تهران به ریاست معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران و با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه برگزار شد.

احمد قیومی ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان فرماندار در مناطق با تاکید بر تعیین محل شعب اخذ رأی، شناسایی و چینش عوامل اجرایی و پشتیبانی، خواستار توجه جدی نمایندگان فرماندار و مسوولین ساماندهی مناطق بر مقوله چینش عوامل اجرایی و از آن مهم تر آموزش عوامل اجرایی شد.

قیومی با بیان اینکه هر کجا که نظام و انقلاب نیازی را احساس کرده است همواره افراد دلسوز نظام و کشور به میدان آمده‌اند و باعث حفظ آبروی نظام و کشور شده‌اند، گفت: با حضور جهادی عوامل و دست اندرکاران انتخابات و مشارکت مردم فهیم و دانای کشور شاهد برگزاری انتخابات پرشور بر مدار سلامت و امنیت و قانون مداری خواهیم بود.

معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم، بر بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تاکید کرد.

در این جلسه احکام نمایندگان فرماندار در مناطق توسط معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران به آنها اعطا شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و برای حضور در عرصه رقابت این انتخابات ۲۴ هزار و ۸۲۹ نفر داوطلب شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha