خیرین در کنار دولت گره‌گشای مشکلات مردم هستند

گنبدکاووس- ایرنا- رییس مجمع خیرین گلستان با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر مسوولان برای رفع مشکلات مردم گفت: مجمع خیرین گلستان در کنار دولت و مدیران برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه تلاش می‌کنند.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شهرکی روز پنجشنبه در حاشیه فعالیت یک‌روزه کاروان نذر خدمت جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین گلستان در روستای خیرخوجه علیا از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس به خبرنگاران بیان کرد: مجمع خیرین از هیچ کوششی در کمک به رفع مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: کمک به مردم و رفع مشکلات آنان نباید مربوط به زمان بحران و بلایای طبیعی شود بلکه در همه ایام سال این تلاش‌ها باید ادامه داشته باشد.

شهرکی اضافه کرد: اعزام تیم‌های نذر خدمت و نذر تخصص به مناطق و روستاهای کم برخوردار گلستان یک نمونه از اقدامات مشترک جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین گلستان است.

به گفته وی، این قبیل اقدامات در راستای پیشگیری از بیماری‌ها و کمک به سلامت مردم و رفع نیازهای معیشتی آنها صورت‌ می‌گیرد.

رییس مجمع خیرین گلستان همچنین با اشاره به مشکلات مستاجران ادامه داد: برای خانه‌دار کردن این قشر نیز هر چند نفر خیر با مشارکت دولت می‌توانند برای آنها خانه بسازند.

شهرکی گفت: خیرین می‌توانند در تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه به دولت کمک کنند در صورتی که این پروژه‌ها به آنها واگذار شود با کمترین هزینه آن را تکمیل خواهند کرد.

شهرکی اضافه کرد: مجمع خیرین گلستان خود را خدمتگزار مردم و نظام دانسته و بدون چشم داشت و تنها با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش می‌کند و مدیران دولت باید بیشتر از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم بارها بر همراهی و تعامل همگان (مدیران و نیکوکاران) برای تسریع در رفع مشکلات کشور تاکید دارند که این فرمایش باید نصب العین ما قرار داشته باشد.

به گزارش ایرنا، با حضور معاون سیاسی فرماندار گنبدکاووس، رییس مجمع خیرین و معادن جمعیت هلال احمر گلستان، خانه هلال روستای کرند افتتاح شد.

نذر خدمت امدادگران جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین استان گلستان به منظور خدمات رسانی در چهار محور تنش آبی، توزیع بسته‌های معیشتی، ویزیت رایگان و حرفه‌آموزی روز پنجشنبه در روستای خیرخوجه علیا از توابع بخش مرزی داشلی‌برون گنبدکاووس برگزار شد.

روستای خیرخوجه علیا با ۲۱۰ خانوار با جمعیت افزون بر ۶۰۰ نفر در فاصله ۸۰ کیلومتری مرکز شهرستان گنبدکاووس واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha