شهردار قشم، شهردار نمونه استان هرمزگان شد

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85314649
شهردار قشم، شهردار نمونه استان هرمزگان شد

قشم - ایرنا - شهردار قشم در میان ۴۸ شهرداری استان هرمزگان به عنوان شهردار نمونه و برتر این استان برگزیده و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، بعد از ارزیابی های سالیانه عملکرد شهردای های استان هرمزگان از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرداد میردادی شهردار قشم در همایش تجلیل از شهرداران برتر هرمزگان به عنوان شهردار برتر این استان انتخاب شد.

شهردار قشم، شهردار نمونه استان هرمزگان شد

انتخاب میردادی به علت پیاده سازی و اجرای طرح های متنوع شهرسازی، عمرانی و تلاش در ایجاد طرح های نوین برای تغییر فضای مبلمان و نصب اِلمان های نوری متنوع شهر قشم بوده است.

جدول گذاری بلوار شهید رجایی، جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده، آسفالت محله های بافت قدیم، جمع آوری سگ های بی پناه، لایروبی مسیل ها، احداث نخستین پایانه مسافربری، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، ایمن سازی املاک بلااستفاده در بافت قدیم، تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری، ایجاد ایستگاه تاکسی، برگذاری جشن های محله محور و ساماندهی دستفروشان از دیگر دلایل انتخاب میردادی به عنوان شهردار نمونه و برتر استان هرمزگان است.

پشتکار، جدیت در کار و ارایه طرح ها و پیشنهادات نوین و سعی در اجرای طرح های جدید به منظور ایجاد تغییر در مبلمان شهر قشم از دیگر دلایل انتخاب شهردار قشم به عنوان شهردار نمونه استان هرمزگان است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اهدای لوحی سپاس «میرداد میردادی» شهردار قشم را به عنوان شهردار برتر استان هرمزگان معرفی کرده است.

در این لوح، مدیریت و اجرای بهینه امور شهرداری، حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت، حسن خلق و تعامل سازنده با کارمندان، ایجاد جوی صمیمانه در بخش تحت مدیریت، خلاقیت، نوآوری، مدیریت و قاطعیت در امور و انجام پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار از مهمترین عوامل انتخاب شهردار قشم به عنوان شهردار برتر هرمزگان عنوان شده است.

این لوح تقدیر از سوی سیدسجاد انوشه معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جمعی از مسوولان استان هرمزگان به شهردار قشم اهدا شد.

در همایش تجلیل از شهرداران برتر هرمزگان از شهردار قشم، بندرلنگه، میناب، پارسیان، کوشکنار، رویدر، کرگان، رمکان و پل تقدیر شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha