۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85314629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استانداری بوشهر: ۱۶ آذر تبلور بصیرت و حریت دانشجو است
ارشیویی

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ۱۶ آذر ماه روز دانشجو نماد استکبار ستیزی، استقلال خواهی، تبلور بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویان است.

" اکبر پورات " روز پنجشنبه به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مراکز آموزش عالی کانون نخبگان جامعه است و بدلیل نقش آفرینی در تربیت نیروی فعال ، مدیران و آینده سازان کشور نقش عمده ای در استقلال و شکوفایی جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار و استکبار است افزود: تقویت روحیه خودباوری ، خوداتکایی علمی و فرهنگی بین دانشجویان برای پاسخگویی به نیازهای صنعتی و پیشرفت جامعه همواره مورد تاکید است.

معاون استانداری بوشهر یادآور شد: اساس فعالیت دانشجویان بعنوان سرمایه و ذخایر جامعه باید تلاش برای اعتلای کشور باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه و دانشگاهی باید در مسیر اسلام و در چهارچوب اندیشه های اسلامی حرکت کنند .

پورات تصریح کرد: رسالت دانشجویان سوق دادن جامعه به سوی کمال و پیشرفت است که این مهم باید آمیخته به معارف دینی باشد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تمام تلاش ما ارتقای شاخص‌های مربوط به امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی دانشجویان است تا در نهایت همگی بتوانیم یک شرایط مناسب‌تر را برای دانشجویان و رضایت آنان فراهم کنیم.

پورات افزود: بایستی راه‌های ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیریتی دانشگاه‌های استان برای بیان و پیگیری مشکلات تقویت شود و دانشجویان بتوانند به راحتی مشکلات و مطالبات خود را با مدیران دانشگاه در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha