۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۰:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85314493
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش فوق سنگین ایران: در المپیک پاریس به دنبال کسب مدال هستم

اهواز - ایرنا- ملی پوش فوق‌سنگین وزنه برداری ایران گفت: در المپیک پاریس به دنبال کسب مدال بوده و تلاش می کنم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.

به گزارش ایرنا علی داوودی چهارشنبه شب پس از پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در فاصله هشت ماه مانده تا المپیک از آمادگی ۹۰ درصدی برخوردار بوده و هدفم کسب دومین مدال المپیک است. هفته آینده به مسابقات قطر کاپ رفته و خود را برای المپیک آماده می‌کنیم.

وی برگزاری مسابقات لیگ را انگیزه ای برای ورزشکاران دانست تا از این طریق مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

داوودی در خصوص عملکردش در رقابت های لیگ گفت: امشب کاملا آماده نبودم اما با این وجود هر ۶ حرکت را به طور صحیح انجام دادم.

ملی پوش فوق‌سنگین وزنه‌برداری ایران در خصوص دستمزدش در لیگ گفت: میزان قراردادها نسبت به قبل بهتر شده اما نسبت به دیگر رشته‌ها ناچیز است، فکر می کنم بیشترین قرارداد را من داشته باشم که حدود ۴۳۰ میلیون تومان است.

وی بر لزود ورود اسپانسرها و سایر ارگان ها به رشته وزنه برداری تاکید کرد و افزود: در لیگ وزنه برداری ایران، اگر سه تیم همیشگی نباشند، باید لیگ را تعطیل کرد در حالی که اگر تعداد تیم ها بیشتر شود، میزان قراردادها نیز بیشتر می‌شود.

داوودی گفت: برای کسب سهمیه المپیک ۹۸ درصد راه را رفته‌ایم و انتظار داریم در مدت باقیمانده مسئولان بیشتر حمایت کنند. در مسابقات جهانی عربستان وزنه ۲۵۵ کیلوگرمی در لحظه آخر از دستم افتاد و تالاخادزه از این بابت نگران بود.

وی در پایان گفت: اگر در مسابقات المپیک در حرکت یک ضرب، هفت یا هشت کیلوگرم بیشتر از رکورد خودم را ثبت کنم، در حرکت دوضرب خیلی راحت تر کار را دنبال می کنم.

بر اساس این گزارش علی داوودی وزنه بردار تیم ملی حفاری با مجموع ۴۳۳ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha