سرمربی تیم والیبال پاس گرگان: دفاع خوب دلیل پیروزی مقابل سایپا بود

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: دفاع خوب بازیکنان و انجام آنچه از بازیکنان خواسته شده بود، از دلایل عمده پیروزی مقابل سایپا تهران بود.

عیسی سنگدوبینی چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش در مقابل سایپا تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان سایپا با سرویس‌های هدف‌دار و خوب تیم پاس، در دریافت‌های اول و اسپک با مشکل مواجه شدند و ما از این شرایط به سود تیم خود استفاده کردیم.

وی بیان کرد: البته در زمان‌هایی از بازی، به دلیل احساسی بازی کردن بازیکنان، دچار نوساناتی شدیم و همین مساله سبب واگذاری دست سوم به حریف شد.

وی خاطرنشان کرد: البته در دست چهارم هم این موضوع در حال رخ دادن بود که با تدابیر و تغییر برنامه تاکتیکی، توانستیم در نهایت پیروز مسابقه باشیم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان تاکید کرد: احساسی بازیکنان، سبب‌ شد تا شرایط را برای خودمان سخت کنیم، اما این شرایط زیاد طول نکشید و به شرایط ایده‌آل و مورد نظر کادر فنی رسیدیم.

سنگدوبینی افزود: سایپا هم تیمی خوب و کیفیتی است، اما مشکلات درونی آنها، سبب دور شدنشان از شرایط مطلوب و ایده‌آل شده است.

وی ادامه داد: این تیم بازیکنان خوب و ارزشمندی همچون فائزی، دانشفر، به‌نژاد داشت، اما مشکلات موجود این تیم، سبب کسب نتایج ناراضی کننده شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع ۲ تیم بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: البته نباید از حضور پررنگ و تاثیرگذار تماشاگران و هواداران تیم در کسب نتایج خوب و ارزشمند، غافل شد.

تیم والیبال پاس گرگان چهارشنبه شب در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک در زمین خود، میهمانش تیم سایپا تهران را با شکست بدرقه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha