۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85314448
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های سنگین وزن لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در اهواز مشخص شدند

اهواز - ایرنا - نفرات برتر ۲ وزن آخر رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان کشور چهارشنبه شب در اهواز مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۱۳ آذرماه به میزبانی باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.

در پایان روز سوم پیکارهای رده سنی جوانان، در دسته ۱۰۹ کیلوگرم آریا پایدار از تیم مناطق نفت‌خیز جنوب، کوروش زارع از تیم ملی حفاری و محمد زارع از تیم نیروی زمینی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند؛ در همین دسته و در رده سنی بزرگسالان احمدرضا حیدری از تیم رعد پدافند، علیرضا نایب پاشایی از تیم ملی حفاری و امیر عزیزی از تیم ذوب آهن اول تا سوم شدند.

برترین‌های سنگین وزن لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در اهواز مشخص شدند

در رده سنی جوانان و در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم نیز علیرضا یوسفی از تیم مناطق نفتخیز، ابوالفضل فتحی از تیم نیروی زمینی و مهدی نیک روش از تیم مقاومت گیلان عنوان های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در رده سنی بزرگسالان علی داوودی از تیم ملی حفاری، علیرضا یوسفی از تیم مناطق نفت‌خیز و ابوالفضل فتحی اول تا سوم شدند.

در هفته نخست مسابقات بزرگسالان تیم های مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری در مکان دوم و چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند همچنین در رده سنی جوانان تیم های مناطق نفت‌خیز و ملی حفاری در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

برترین‌های سنگین وزن لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در اهواز مشخص شدند

حضور پرشور علاقه مندان به این رشته در سالن مسابقات، از نکات جالب توجه در این رقابت‌ها بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha