سرمربی شهداب یزد: پیروزی ما را بازیکنان باتجربه رقم زدند
محمدرضا تندروان سرمربی والیبال شهداب یزد

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی والیبال شهداب یزد، کنترل بازی توسط بازیکنان باتجربه تیمش را عامل پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری گنبدکاووس در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا تندروان شامگاه امروز چهارشنبه درجمع خبرنگاران بیان داشت: بازی کردن در شهر گنبدکاووس مقابل هواداران پرشور این تیم همیشه دشوار است؛ بالاخص در بازی امروز که دشواری آن دوچندان بود زیرا هر ۲ تیم در چند هفته اخیر نتیجه دلخواه را نگرفته بودند.

وی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس امروز خیلی انتحاری بازی کرد به‌ویژه در زدن سرویس و این موضوع تیم ما را خیلی اذیت کرد و دست اول را واگذار کردیم.

تندروان اضافه کرد: اما روند بازی در دست‌های بعدی طوری پیش رفت که بازیکنان با تجربه ما بازی را کنترل کردند و در نهایت پیرورز این دیدار سخت شدیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با تبریک پیروزی تیمش به هواداران خود، گفت: هواداران ما در ۲ هفته گذشته که تیم نتیجه دلخواه را نگرفت خیلی ناراحت بودند و خوشحالیم که بازیکنان ما با پیروزی در یک بازی خارج از خانه و کسب سه امتیاز، دلشان را شاد کردند.

وی افزود: امروز بازیکنان ما با غیرت بازی کردند؛ ضمن اینکه مطابق آنالیز چند بازی اخیر شهرداری گنبدکاووس، این تیم هم یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های اخیر خود را انجام داد.

تندروان اضافه کرد: اعتقاد دارد هم تیم گنبدکاووس و هم شهداب در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی خواهند گرفت.

وی در پاسخ به برخی اعتراضات به تیم داوری، ادامه داد: معمولا در بازی هایی که تماشاچی در سالن است، داوری‌ها چالش دارد و امروز هم برخی اشتباهات داوری را شاهد بودیم اما در روند بازی و نتیجه آن تاثیرگذار نبود.

ادامه سریال مصاحبه نکردن سرمربی شهرداری گنبد پس از باخت

رحمان رئوفی سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس هم مطابق چند هفته گذشته حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و سریع سالن مسابقات را ترک کرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی امروز با نتیجه سه بر یک مغلوب شهداب یزد شد و به ششمین باخت متوالی خود دست یافت.

این تیم با وجود برتری ۲۵ بر ۲۰ در دست اول این دیدار اما در دست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شهداب یزد شد.

سرمربی شهداب یزد: پیروزی ما را بازیکنان باتجربه رقم زدند
بازی والیبال شهرداری گنبد - شهداب یزد

تیم شهرداری گنبدکاووس با شکست در بازی امروز مقابل شهداب یزد که قضاوت آن بر عهده برعهده مجتبی بیداریان به‌عنوان داور اول و قادر صادقی به‌عنوان داور دوم بود، صاحب هشتمین باخت خود در این فصل از مسابقات شد.

پیروزی در ۲ مسابقه و کسب هفت امتیاز توسط بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در این فصل از مسابقات سبب شده تا آنها در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی قرار گیرند.

مطابق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ فدراسیون والیبال، بازی هفته آینده تیم شهرداری گنبدکاووس چهارشنبه ۲۲ آذرماه جاری در تهران مقابل پیکان خواهد بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان به ویژه ترکمن‌ها علاقه‌مندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha