باخت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل شهداب یزد + فیلم

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته دهم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران در خانه با نتیجه سه بر یک مقابل شهداب یزد شکست خورد تا سریال ناکامی‌های این تیم به ۶ باخت متوالی برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر چهارشنبه در سالن المپیک این شهر و حدود ۲ هزار تماشاگر علاقمند خود میزبان شهداب بود اما نتوانست مقابل این تیم یزدی موفق شود و باختی دیگر در کارنامه‌اش ثبت شد.

بازیکنان جوان شهرداری گنبدکاووس در غیاب چند بازیکن مصدوم و با وجود برتری ۲۵ بر ۲۰ در دست اول، بازهم براثر کم‌تجربگی و اشتباه‌های فردی و ناتوانی در دریافت‌ها و سرویس‌ها، در دست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب بازیکنان شهداب یزد شدند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با شکست در بازی امروز مقابل شهداب یزد که قضاوت آن بر عهده برعهده مجتبی بیداریان به‌عنوان داور اول و قادر صادقی به‌عنوان داور دوم بود، هشتمین باخت خود در این فصل از مسابقات را متحمل شد.

پیروزی در ۲ مسابقه و کسب هفت امتیاز توسط بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر سبب شده تا در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی قرار گیرند.

مطابق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ فدراسیون والیبال، بازی هفته آینده تیم شهرداری گنبدکاووس چهارشنبه ۲۲ آذرماه جاری در تهران مقابل پیکان خواهد بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان به ویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha