مربی گل گهر: احتیاج زیادی به حمایت هواداران داریم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: احتیاج زیادی به حمایت هواداران در بازی مقابل تیم تراکتورسازی داریم، چرا که انرژی دادن آنان به بازیکنان، سبب ارایه عملکرد بهتری می‌شود.

به گزارش ایرنا مارینوس اوزونیدیس عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران اظهار کرد: انتظار دارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم؛ ۲ تیم دوست دارند فوتبال بازی کنند و امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی تیم خوب و در کار تیمی و انفرادی با کیفیت است و گل‌گهر هم تیم با کیفیت و قدرتمندی است و چون در خانه بازی می‌کنیم حمایت هواداران را داریم و امیدوارم در انتها امتیازهای لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: طبیعی است مشکل‌هایی در زمین وجود داشته باشد، اما مهم نفراتی هستتد که بازی می‌کنند و مطمئن هستم، افراد حاضر در زمین بازی، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند و به آنان اعتماد دارم.

وی خاطر نشان کرد: همیشه تیم مهم است و نام نفرات حاضر در زمین بازی مهم نیست، هر چند بازیکنان مصدوم و محروم داریم، اما تیم‌ می‌جنگد و کار خوب تیمی ارایه می‌کند.

تیم گل گهر سیرجان که با ۹ بازی و ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، فردا (پنجشنبه) در این شهر میزبان تیم تراکتور تبریز است.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha