پنجمین ارتش مجهز دنیا نتوانست فلسطین را شکست دهد

اصفهان-ایرنا-فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: نزدیک به ۶۰ روز است رژیم صهیونیستی که پنجمین ارتش مجهز دنیا را در اختیار دارد نتوانسته است ملت فلسطین را شکست دهد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا روز چهارشنبه در سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر افزود: گروه‌های مبارز فلسطینی با تکیه بر روحیه مقاومت شرایط نابودی و اضمحلال این رژیم منحوس را رقم خواهند زد.

فدا تصریح کرد: خودباوری جوانان و رزمندگان فلسطینی ثابت کرد تجهیزات پیشرفته، امکانات، سنگرهای مجهز و ماهواره یارای ایستادگی در مقابل عزم و اراده مسلمانان را ندارد و نخواهد داشت.

وی افزود: تفکر راهبردی امام خمینی(ره) در فلسطین و محور مقاومت در حال محقق شدن است.

فدا با بیان اینکه امام از بدو تاسیس انقلاب؛ فلسطین را مهمترین مساله جهان اسلام دانست، افزود: رزمندگان فلسطینی با الگوبرداری از مکتب بسیج و حاج قاسم سلیمانی راه ایستادگی و مبارزه با استکبار را ادامه دادند تا اینکه اکنون آثار این مبارزه در حال نمود و ظهور است.

وی افزود: بنیان رژیم صهیونیستی بر قتل، کشتار، تجاوز و بی‌رحمی بنا نهاده و زوال آن که از ۴۰ سال گذشته آغاز شده بود، امروز سرعت گرفته و فراگیر و جهانی شده است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با تجلیل از رده های برتر بسیج بکار خود پایان داد.

این جشنواره روزهای گذشته در شهرستان‌های استان همچنین در سطح ملی نیز برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از خادمان، مدیران و فرماندهان پرتلاش سپاه و بسیج است.

نیروهای مقاومت فلسطین شنبه ۱۵ مهر برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه‌جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی » علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در این عملیات غافلگیر شد از آن روز تاکنون در چند مرحله برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه کرده که تاکنون هزاران شهید و زخمی بر جا گذاشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha