۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85314074
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتقاد اسرای آزاد شده صهیونیست از بلوف اطلاعاتی نتانیاهو + صوت

تهران-ایرنا- اسرای صهیونیست آزاد شده، از بلوف نخست‌وزیر و دستگاه اطلاعاتی رژیم اسرائیل درباره وضعیت اسرا انتقاد کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی درباره وضعیت اسرای صهیونیست نوشت: اسرای آزاد شده بیشتر از آنکه از حماس انتقادی داشته باشند، از سیاست های کابینه (بنیامین نتانیاهو) شکایت دارند.

هاآرتص به نقل از اسرای صهیونیست آزاد شده افزود: شما ادعا می کنید که اطلاعات کافی از وضعیت اسرا در غزه دارید، اما واقعیت این است که شما هیچ اطلاعی از ما نداشتید و ما را بمباران می کردید.

رسانه های صهیونیستی همچنین با اشاره به دیدار خانواده های اسرای صهیونیست با شورای جنگ رژیم صهیونیستی از جمله نخست وزیر این رژیم در روز سه شنبه، از معطل ماندن حدود سه ساعته خانواده ها برای دیدار با این مقامات خبر دادند.

خانواده های اسرای صهیونیست بعد از این دیدار در گفت وگو با رسانه ها با انتقاد از بی نظمی برنامه دیدار، اعلام کردند که نحوه برنامه ریزی این دیدار به خوبی گویای وضعیت کلی سرزمین های اشغالی و نحوه رهبری آن توسط نتانیاهوست.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز با انتشار فایل صوتی صحبت های یکی از اسرای زن که اخیرا توسط مقاومت فلسطین آزاد شده، از رویکرد شورای جنگ انتقاد کرد.

این اسیر صهیونیست که به تازگی آزاد شده خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی گفت: جان اسرا در دستان شماست و شما مسئول جان آنها هستید. اسرای فلسطینی را آزاد کنید تا اسرای ما هم آزاد شوند.

این اسیر زن خطاب به نتانیاهو گفت: شما پیگیری اهداف سیاسی را به جان «اسرائیلی ها» ترجیح می دهید. شما می گویید آنها مرد و قوی هستند و می توانند یک ماه دیگر صبر کنند اما اینطور نیست و آنها بیش از این تحمل اسارت را ندارند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد: لحن صحبت‌ها در جریان نشست اسرای صهیونیست و کابینه جنگ به ریاست نتانیاهو تند و دشنام‌هایی میان حاضران رد و بدل شد.

برپایه این گزارش، یکی از حاضران در نشست با فریاد خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «ببینید اطرافتان چه رخ می‌دهد؛ حماس به خواسته‌اش رسیده و شما مردم را از هم دور کرده‌اید.»

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: نتانیاهو در این جلسه به خانواده های اسرا اعلام کرد که در شرایط فعلی قادر به آزاد کردن همه آنها نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست از نشست با نتانیاهو خارج شدند و این دیدار را ناتمام گذاشتند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای تاکید کردند که بعد از پایان آتش بس و با شروع دوباره جنگ، خطر فوری زندگی اسرا را تهدید می‌کند و اکنون هیچ شک و تردیدی در این مساله وجود ندارد.

در بخشی از این بیانیه آمده که هر روز ممکن است روز آخر اسرا باشد، آن‌ها نباید در آنجا بمانند، ما نگران سرنوشت همه این اسرا هستیم.

گردان‌های شهید عزالدین القسام اخیرا ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که بعد از کشته شدن زن و دو کودکش در بمباران رژیم صهیونیستی علیه غزه، پیامی را خطاب به نتانیاهو قرائت می‌کند.

وی با اشک و زاری خطاب به نتانیاهو گفت که «تو بمباران کردی و زن و دو کودکم را کشتی، آن‌ها مهم ترین چیز در زندگی‌ام بودند، جسد آنها را به اسرائیل(سرزمین‌های اشغالی) برگردان تا در آنجا دفن شوند.»

اخیرا مقاومت فلسطین اعلام کرد که تعدادی از اسرای صهیونیست در جریان حملات رژیم صهیونیستی کشته شدند.

رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۶ اسیر صهیونیست در غزه کشته شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha