۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85313951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش بادهای شمالی در استان بوشهر تداوم دارد

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 85313951
وزش بادهای شمالی در استان بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی وزش بادهای شمالی در این استان تا پایان هفته تداوم دارد.

"پیام مساعدی " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی و دریایی استان تا روز شنبه هفته‌ آینده در اغلب ساعت‌ها آرام پیش‌بینی می‌‎شود.

وی بیان کرد: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‎‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۵، جزر اول ساعت ۸:۵۵، مد دوم ساعت ۱۶:۱۰ و جزر دوم ساعت ۲۲:۲۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته بهرگان دیلم با ۹ و عسلویه با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha