۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85313924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی دو مظنون داعشی در عملیات بمب‌گذاری فیلیپین

تهران- ایرنا- دو عضو وابسته به گروه تروریستی داعش به عنوان مظنون‌های عملیات بمب‌گذاری در فیلیپین، توسط پلیس این کشور دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز امروز چهارشنبه گزارش داد که پلیس فیلیپین ۲ شخص را به عنوان مظنون در انفجار مرگبار در یک مراسم مذهبی کاتولیک‌ها شناسایی کرده است.

روز یک‌شنبه یک انفجار در مراسم عشای ربانی در دانشگاهی در جنوب فیلیپین، چهار کشته و ۵۰ زخمی بر جای گذاشت و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت.

کسانی که مظنون به سازماندهی حمله در شهر ماراوی در جنوب فیلیپین بودند، اعضای گروه مائوته (یک گروه وابسته به داعش) هستند که کنترل شهر را در سال ۲۰۱۷ به دست گرفتند و برای پنج ماه آن را تحت کنترل داشتند.

پیش تر فردینارد مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین در بیانیه‌ای با افزایش نیروهای پلیس و ارتش در جنوب این کشور و اطراف مانیل پایتخت آن، شبه نظامیان خارجی را مسئول بمب گذاری صبح یکشنبه این کشور معرفی کرده بود.

رئیس جمهور فیلیپین گفته بود: به شدیدترین وجه ممکن اقدامات بی رحمانه و شنیع شبه نظامیان خارجی را محکوم می‌کنم. این افراط گرایان که به مردم مظلوم ظلم می‌کنند، همواره دشمنان جامعه ما به شمار می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha