۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85313902
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

دورخیز حسین وفایی برای تکرار قهرمانی مسابقات اسنوکر شوت اوت

تهران- ایرنا- حسین وفایی تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای کشورمان در تور جهانی اسنوکر در مسابقات اسنوکر شوت اوت ولز شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسنوکر شوت اوت فصل ۲۰۲۴- ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۸ – ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در شهر سووانسی کشور ولز برگزار خواهد شد و حسین وفایی، تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای کشورمان در تور جهانی اسنوکر نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

در اولین گام و در مرحله اول این مسابقات که با حضور ۱۲۸ بازیکن همراه خواهد بود، حسین وفایی روز پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف رایلی پاول از کشور میزبان ولز خواهد رفت و در صورت پیروزی جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را بدست خواهد آورد.

این مسابقات در ۴ مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد و سپس بازیکنان برتر جواز حضور در مرحله ۴/۱ نهایی، نیمه‌نهایی و دیدار نهایی را بدست خواهند آورد.

مدافع عنوان قهرمانی آخرین دوره برگزاری این مسابقات کریس ویکلین انگلیسی است که در دیدار پایانی دوره قبل با نتیجه یک بر صفر با کسب بریک ۱۱۹ امتیازی جولین لکلرک بلژیکی را در شهر لستر – انگلستان و در سالن مرنینگ ساید آرنا این شهر شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

وفایی نیز در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات گردید و موفق شد در دیدار پایانی مارک ویلیامز ولزی را با نتیجه یک بر صفر با کسب بریک ۷۱ امتیازی خود در شهر لستر – انگلستان و در سالن مرنینگ ساید آرنا این شهر شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha