تلاش شهرداری گرگان برای تداوم صدرنشینی در لیگ برتر بسکتبال

گرگان- ایرنا- شهرداری گرگان قهرمان سه دوره پیاپی بسکتبال کشور و نماینده ایران در آسیا در شرایطی هفته هشتم لیگ برتر از مس رفسنجان میزبانی می‌کند که هدفی جز پیروزی و ادامه بالانشینی در جدول رده‌بندی ندارد.

به گزارش ایرنا این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که تیم شهرداری گرگان در هفت هفته گذشته با یک شکست مقابل کاله آمل و پیروزی در برابر لیموندیس فارس، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، مهرام شهر قدس، پالایش نفت آبادان و رعد پدافند مشهد 13 امتیاز اندوخته و به دلیل گل‌های زده بیشتر و گل خورده کمتر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

گرگانی‌ها که همزمان با مسابقات لیگ برتر به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ برتر غرب آسیا حضور دارند، در سه بازی اخیر خود، حریفان خود سه رقمی کرده و با اختلاف فراوان برای رقبای مدعی خط و نشان کشیدند.

شهرداری‌ فردا در حالی میزبان مس رفسنجان است که به دلیل حضور پرشور هواداران، بازی در گرگان برای هر تیمی سخت و دشوار خواهد بود.

تماشاگران گرگانی که بعد از باخت تیم شهرداری مقابل کاله مازندران، از کسب نتیجه ناراضی بودند با پیروزی این تیم مقال تیم الاتحاد الاهلی سوریه در رقابت‌های غرب آسیا، به آینده تیم امیدوار شدند.

از سوی دیگر تیم مس رفسنجان که امسال سکان هدایت خود را به «امید موحدنژاد» سپرده است پس از کسب نتایج ضعیف فصل گذشته، چند بازیکن جوان را در کنار چهار بازیکن بومی و ۲ بازیکن خارجی به خدمت گرفته و تاکنون هم نتایج خوبی در لیگ این فصل کسب کردند.

علی مالکی یکی از جوانان باانگیزه و پرتلاش این تیم است که در سه بازی این فصل، به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شده و در کنار او پویا یخچالی، محمدرضا تقی به همراه فران پیلپیچ و جولیوس جاسیکاس ۲ بازیکن خارجی به عنوان بازیکنان موثر و اصلی در تیم مس حضور دارند.

نارنجی‌پوشان رفسنجانی در هفته هفتم تیم لیموندیش فارش را در حضور تماشاگران خود با نتیجه ۹۹ بر ۸۵ مغلوب کردند و اکنون با ۱۱ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص مسابقه فردای تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بازی سختی مقابل مس رفسنجان خواهیم داشت و با استفاده از توان و پتانسیل تیمی استفاده خواهیم کرد، تا ضمن کسب پیروزی، تماشاگران و هواداران بازی خوبی را تماشا کنند.

سیدمصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت تیمش گفت: برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha