۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85313896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت جهادی کارآمدترین راهکار برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب است

اهواز- ایرنا - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف سازمانی، مدیریت جهادی است.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور روز چهارشنبه در اجلاسیه تخصصی نشست مدیران جهادی تمدن ساز در جمع مدیران و معاونان ستادی در محل سازمان بیان کرد: مبارزه با موانع به معنی تلاش مستمر و جدی با اتکا به ظرفیت‌های درونی است.
وی تلاش مضاعف، مقاومت و ایستادگی در مقابل موانع را ۲ رکن اساسی جهاد دانست و گفت: نسخه نجات‌بخش مبارزه با مشکلات و موانع، مدیریت و زندگی جهادی در تمام زمینه‌ها است.
حجت الاسلام رجب پور با اشاره به اینکه برای هر صندلی که مسئولی بر آن تکیه زده خون دهها شهید ریخته شده است ادامه داد: این مسئولیت‌ها، فرصت ارزشمندی برای خدمت رسانی به خلق خدا و پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهارکرد: هرکس در هر مسئولیتی می‌تواند با رعایت موازین اسلامی الگوی مناسبی در نظام اداری باشد؛ امروز ایران در تحولات دنیا تاثیرگذار بوده است.

وی قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی در مرحله ایجاد دولت اسلامی را از مصادیق مهم مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: در این راستا ضرورت کاهش فاصله پیشرفت با رقبای جهانی، دستیابی به شرایط مطلوب‌تر، تحقق اهداف در راستای پیشبرد اهداف نظام و تداوم اقتصاد مقاومتی اهمیت دارند.
حجت الاسلام رجب پور تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رضایت، قناعت و خدمت رسانی به مردم بسیار مهم است به شرط آنکه خوشایند مردم با تکلیف در تعارض نباشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha