استاندار: البرز جمعه ۱۷ آذرماه میزبان رییس جمهور است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اعلام آماده شدن این استان برای میزبانی از رییس جمهور گفت: این استان جمعه ۱۷ آذرماه جاری میزبان آیت الله رییسی و شماری از اعضای هیات دولت است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " مجتبی عبداللهی " روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار سامانه سامد ویژه سفردوم رییس جمهور و به استان البرز ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در میزبانی از رییس جمهور افزود: اکنون میزهای خدمت ۳۱ اداره کل با حضور نمایندگان ویژه وزراء در سطح استان البرز فعال شده و آماده پاسخگویی به مردم به صورت حضوری شده اند .

وی تاکید کرد: این میزهای خدمت از امروز چهارشنبه تا جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ پذیرای مردم هستند .

استاندار البرز یادآورشد: همچنین سامانه سامد ۱۱۱ دولت به منظور ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان فعال شده و این سامانه نیز از امروز تا جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت هفت و نیم صبح لغایت ۲۱ در خدمت مردم شریف استان است .

وی اضافه کرد: بیش از یک هزار نفر در این سامانه مشغول خدمات دهی به مردم شده اند بطوریکه درهمین نوبت اول سامانه سامد ۲۰۰ کاربر فعال هستند .

عبداللهی ادامه داد: علاوه بر سامانه سامد ، وبگاه ۱۱۱.ir نیز برای پاسخگویی از سوی اداره کل ارتباطات دولت در راستای خدمات دهی مطلوب پیش بینی شده است .

استاندار البرز تاکید کرد: مطالبات مردم دراین روزها جمع آوری شده و پس از پایان سفر در روزهای عادی پاسخ داده می شود .

استاندار: البرز جمعه ۱۷ آذرماه میزبان رییس جمهور است

مراسم استقبال از رییس جمهور از مقابل امامزاده حسن (ع) است

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از رییس جمهور از مقابل امامزاده حسن (ع) کرج است گفت: مردم می توانند در مسیر امامزاده حسن (ع) تا مصلی امام خمینی (ع) کرج رییس جمهور محبوب خود را ملاقات کنند .

عبداللهی اضافه کرد: تمام تلاش تیم ارتباطات مردمی برآن است که شرایط برای خواسته ها و مطالبات فراهم شود و تمام امکانات دراین زمینه به دست گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha