۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85313537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی نهضت ملی مسکن زنجان در حال پیگیری است

زنجان - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی طرح‌های نهضت ملی مسکن در میزان آورده متقاضیان تاثیرگذار است که این موضوع در زنجان به عنوان اولین استان در حال پیگیری است.

سعید شاهین فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور کاهش سایر هزینه های بیمه تامین اجتماعی (مواد ۳۸ و ۴۱ قانون تامین اجتماعی) مراحل انجام کار در لایحه برنامه هفتم توسعه در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: جمعی از متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان پیگیر رفع افزایش قیمت تمام شده پروژه ناشی از اعمال سهم بیمه تامین اجتماعی در این طرح ها بودند.

این مسوول ادامه داد: در این میان زنجان، اولین استانی بود که برای رفع این مشکل موضوع را مطرح کرد تا متقاضیان کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی اظهار داشت: در راستای رفع مشکل متقاضیان نهضت ملی مسکن برای کاهش سهم بیمه تامین اجتماعی، وزیر راه و شهرسازی پیگیری های لازم را انجام داد.

شاهین فر افزود: قانون اصلاحی ماده پنج بیمه های تامین اجتماعی کارگران ساختمانی، اصلاحی پنجم اسفند سال گذشته بود که در ۲۲ شهریورماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: راه و شهرسازی استان زنجان پروژه عظیم نهضت ملی مسکن را اجرا می کند که خوشبختانه ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه باید برای بیش از ۱۲ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که تایید نهایی شدند زمین تخصیص داده شود، یادآور شد: در این راستا اراضی هزار هکتاری لیل آباد برای این مهم پیش بینی شده است ولی باید زیرساختها در این محدوده تامین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha