شلیک ۵۰ گلوله توپ به بیمارستان «کمال عدوان»/ بمباران اردوگاه جبالیا و خانیونس

تهران- ایرنا- منابع فلسطینی از تداوم حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان «کمال عدوان» و اردوگاه جبالیا و شهر خانیونس خبر دادند.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از الجزیره، منابع بیمارستانی در غزه از تداوم حملات ویرانگر به حومه بیمارستان "کمال عدوان" خبر دادند. این منابع اعلام کردند که هفتاد گلوله توپ از سوی اشغالگران صهیونیست به سمت بیمارستان کمال عدوان در شب گذشته شلیک شده است.

منابع فلسطینی همچنین به بمباران اردوگاه جبالیا که بیش از ۱۰۰ خانواده را در خود جای داده از سوی بمب افکن های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

منابع بیمارستانی غزه نیز اعلام کردند: سازمان های بین المللی، شمال غزه را به حال خود رها کرده اند و به سمت جنوب تحت تهدید نیروهای اشغالگر رفته اند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست بمباران حومه بیمارستان کمال عدوان و اردوگاه جبالیا در شمال غزه را متوقف نکرده‌اند. بیمارستانی در این حوالی وجود ندارد که بتواند قربانیان حملات به بیمارستان کمال عدوان را در خود جا دهد.

همزمان سازمان پزشکان بدون مرز نیز از کمبود شدید مواد غذایی و سوخت در بیمارستان شهدای الاقصی در غزه خبر داد و خواستار رفع محاصره و ارسال کمک های پزشکی به شکل فوری به کل غزه شد.

بامداد امروز در اثر بمباران بلوک شماره دو اردوگاه جبالیا از سوی رژیم صهیونیستی شماری از ساکنان آن به شهادت رسیدند.

این درحالی است که خبرگزاری فلسطینی شهاب هم از حملات بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس خبر داد.

این رسانه فلسطینی از شلیک بمب های دودزا به سمت مدرسه آوارگان در نزدیکی فلکه ای در شرق خان یونس خبر داد.

همچنین بر اثر حمله نظامیان صهیونیست به مدرسه «ملک» در «بنی سهیلا» در شرق خان یونس سه نفر از آوارگان زخمی شدند.

براساس آخرین آمارهای منتشر شده، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهر تا روز سه شنبه (چهاردهم آذر ۱۴۰۲) در اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha