۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85313454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۳۰ طرح ورزشی ایلام در دولت سیزدهم

ایلام - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در ۲ سال گذشته ۳۰ پروژه ورزشی در بخش های مختلف در این استان تکمیل و افتتاح شده است.

"شهاب شهبازی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کوچک، زمین چمن بزرگ و سالن های چند منظوره بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از فعال بودن ۶۰ پروژه ورزشی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: با تخصیص به موقع اعتبارات، تلاش می شود که تا پایان سال جاری تعداد ۱۵ پروژه از این تعداد تکمیل و به بهره داری برسد.

شهبازی بیان کرد: استان ایلام از پتانسیل بالایی در رشته های ورزشی برخوردار است و باید استعدادهای ورزشی به خصوص در مناطق محروم و روستایی استان شناسایی شوند.

وی با اشاره به برنامه های ورزش و جوانان برای توسعه امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستاهای استان، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم سرانه ورزشی استان ۹۰ صدم مترمربع است که تا کنون این میزان به ۹۷ صدم مترمربع افزایش پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: برنامه ریزی ما افزایش این میزان به بیش از یک متر مربع تا پایان سال جاری است.

شهبازی با اشاره به هم مرز بودن این استان با کشور عراق و همسایگی با چهار استان این کشور، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با تقویت بحث دیپلماسی ورزشی در استان ایلام با کشور عراق با همکاری مسوولان ارشد استانی جشنواره های بومی و محلی را در این استان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون سرانه ورزشی استان ۹۷ صدم مترمربع است، استاندارد جهانی سرانه ورزشی سه مترمربع است.

بیش از ۳۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha