۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85313188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان فلسطینی در شمال غزه + ویدئو

تهران – ایرنا – ارتش رژیم اشغالگر قدس با شلیک بمب های فسفری و موشک های مختلف بر سر مناطق مسکونی شمال نوار غزه، شمار زیادی از غیرنظامیان فلسطینی را شهید و زخمی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، نیروهای ارتش اشغالگر با شلیک موشک و بمب های فسفری مناطق مسکونی جبالیا و اردوگاه آن، بیت لاهیا، بیت حانون و سایر مناطق شمال نوار غزه را به طور بی رحمانه ای هدف قرار دادند.

اسلام بدر روزنامه نگار فلسطینی در این باره گزارش داد: اردوگاه جبالیا که از بزرگترین اردوگاههای آوارگان در نوار غزه است در معرض نسل کشی و قتل عام قرار دارد.

اسلام بدر افزود: ارتش رژیم اشغالگر، به طور بسیار گسترده ای بخش های مختلف اردوگاه را با بمب و موشک هدف قرار داده است که در نتیجه آن دهها فلسطینی شهید و زخمی شده اند.

این روزنامه نگار فلسطینی تأکید کرد: به دلیل بمباران شدید اردوگاه توسط اشغالگران، تیم های پزشکی و امداد رسانی قادر به دسترسی به شهدا و زخمی های این حملات نیستند. همچنین محاصره نوار غزه و از کار افتان بیمارستان ها منجر به توقف فعالیت آمبولانس ها در اکثر بخش های این منطقه شده است.

در همین رابطه یک ویدئوی منتشر شده، حمله اشغالگران به مدرسه ای در بیت لاهیا را نشان می دهد که ده ها آواره پس از ویرانی خانه و کاشانه شان در آن پناه گرفته بودند.

در ساعات گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بیمارستان کمال عدوان به عنوان تنها بیمارستان فعال در شمال غزه را هدف قرار داد. این در حالی است که نهادهای بهداشتی و درمانی رسمی و رسانه ها، نسبت به تکرار سناریوی اشغالگران درباره بیمارستان های شفا و اندونزی برای این بیمارستان بر اثر محاصره و بمباران هشدار دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha