از توقیف خودروی حامل هروئین در شهریار تا دستگیری ۲۶ سارق در ملارد

شهریار - ایرنا -  جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: یک خودرو حامل هشت کیلوگرم هروئین در جاده فرارت وحیدیه شهریار توقیف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند. 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، سردار مهدی کرمی در این باره اظهار داشت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مشخص شد یک قاچاقچی موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری رانا و در پوشش خانواده در حال انتقال یک محموله موادمخدر به یکی از مناطق غرب استان تهران است که بررسی، تعقیب و مراقبت این قاچاقچی مواد افیونی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با فعال شدن تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های شمالی غرب استان تهران، خودروی حامل موادمخدر در محدوده فرارت وحیدیه شهریار مورد شناسائی قرار گرفته و توقیف شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، هر سه سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل آن، هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد و متهمان دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شدند.

کشف ۱۰تن چوب قاچاق در شهرستان بهارستان

از توقیف خودروی حامل هشت کیلو هروئین در شهریار تا دستگیری ۲۶ سارق در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ازکشف ۱۰تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال خبرداد.

مجید عسکری نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی مبنی بر حمل چوب قاچاق در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با شناسایی خودروی حامل چوپ قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان بهارستان، در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

عسکری نیا بیان داشت: متهم به همراه چوب های قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: مقابله جدی با قاچاق کالا به جهت حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از وارد کردن کالای خارجی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریعتر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری۲۶ سارق و کشف ۵۳ فقره سرقت در ملارد

از توقیف خودروی حامل هشت کیلو هروئین در شهریار تا دستگیری ۲۶ سارق در ملارد

فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان ، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۶نفر سارف و کشف ۵۳ فقره سرقت در طی یک هفته گذشته خبر داد.

منصورخدایی ادامه داد: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند از آنها درخواست داریم طلاجات ،زیورالات و اشیاء قیمتی خود را در مکانی امن نظیر صندوق امانات بانک ها نگهداری کنند تا سارقان به این وسایل دسترسی آسانی نداشته باشند.

کشف قرص غیر مجاز در ملارد

از توقیف خودروی حامل هشت کیلو هروئین در شهریار تا دستگیری ۲۶ سارق در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف ۴ هزار و ۶۵۰عدد انواع قرص غیر مجاز خبر داد.
براساس این گزارش، سرهنگ منصور خدایی اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد صنفی شهرستات ملارد اقدام به فروش قرص های غیر مجاز می کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزور: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ خدایی بیان داشت: در این خصوص واحد صنفی پلمپ، ۲متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری ۷۳ سارق در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در شهریار

از توقیف خودروی حامل هشت کیلو هروئین در شهریار تا دستگیری ۲۶ سارق در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان"شهریار از دستگیری ۷۳ سارق در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی چهار خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس غرب استان تهران اظهار داشت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی چهار فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار به مدت پنج روز در شهرستان شهریار اجرا شد.

وی افزود: این طرح با هدف پیشگیری از انواع سرقت، مبارزه با سارقان، معتادان متجاهر و خرده فروشان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار قرار داشت.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: در این طرح دستاوردها و توفیقات خوبی را در شهرستان شهریار توسط همکاران در واحدهای اجرایی بدست آمد از جمله کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت، افزایش ۱۹۶ درصدی کشف سرقت و

فرمانده انتظامی شهرستان شهریاربیان کرد: از دیگر دستاوردهای این طرح توقیف ۶۹ دستگاه خودرو و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف بود.

فتاحی گفت: در جریان اجرای این طرح، ۱۰۱ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و چهار نفر معتاد متجاهر نیز تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند و ۵۲۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

وی ادامه داد: آنچه در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان حائز اهمیت می باشد، این است که مردم احساس امنیت بالایی داشته باشند و این دستاورد مهم، جای شکر دارد.

سرهنگ فتاحی به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: مجرمان و مخلان امنیت بدانند که پلیس تمامی رفتارهای آنان را ثبت و ضبط می کند و با هر گونه اخلال در نظم عمومی به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha