شمار فلسطینی های بازداشت شده در کرانه باختری به ۳۵۸۰ نفر رسید

تهران- ایرنا- شمار فلسطینی های بازداشت شده در کرانه باختری توسط ارتش و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» به ۳ هزار و ۵۸۰ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، مرکز امور اسیران فلسطین امروز (سه شنبه) اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، ۴۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

براین اساس، شمار شهروندان فلسطینی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در کرانه باختری دستگیر شده اند به ۳۵۸۰ نفر افزایش یافت.

منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست از شب گذشته تا صبح امروز با ده‌ها خودروی نظامی به شهرهای جنین، اریحا، بیت لحم و شمال رام الله در کرانه باختری یورش بردند که مبارزان فلسطینی به مقابله با آنها پرداختند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان تا بن دندان مسلح به همراه ده‌ها خودروی نظامی امروز به جنین یورش برده و بیمارستان ابن سینا در این شهر را قبل از حمله به آن، به محاصره خود درآوردند.

این منابع همچنین از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با اشغالگران در چندین محور خبر دادند.

رژیم اشغالگر، از صبح امروز جریان برق را در چند منطقه از اردوگاه جنین قطع کرده و بولدوزرهای این رژیم نیز زیرساخت‌ها و تاسیسات این اردوگاه و اطراف اردوگاه را ویران کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین برخی از ساختمان‌ها در اردوگاه جنین و اطراف آن را مورد حمله قرار داده و تک تیراندازان این رژیم در آنها مستقر شده‌اند.

گردانهای الاقصی نیز اعلام کرد که رزمندگان این گردان در اردوگاه جنین به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی پرداخته و آنها را به گلوله بسته و با بمب های دستی با آنها درگیر شده اند.

همزمان با آن، نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا و شهرک‌های شمال و غرب رام الله در کرانه باختری نیز حمله کردند. منابع فلسطینی از درگیری های شدید در بیت لحم در کرانه باختری هم خبر دادند.

در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الجلزون» در شمال رام الله در کرانه باختری هم رزمندگان مقاومت با اشغالگران متجاوز درگیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha