۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85312545
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس دانشگاه پیام‌نور ایلام: دانشجویان پرسشگر و مطالبه‌گر باشند

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام گفت: دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته و تأثیرگذار در جامعه باید همواره پرسشگر و مطالبه‌گر باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر " فرزاد اسفندیاری" روز سه شنبه در آیین گرامیداشت دانشجویان جدید الورود و با تبریک ۱۶ آذرماه( روز دانشجو) اظهار کرد: دانشجویان اقشار روشنفکر و پیشرو جامعه هستند و علاوه بر کسب علم و دانش در تحولات اجتماعی تاثیر فراوانی دارند.

وی افزود: عدالت خواهی، تحول گرایی، نقد منصفانه، ظلم ستیزی و نفی استکبار در کنار تلاش مستمر علمی برای توسعه کشور از ویژگی های برجسته دانشجویان است.

رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام با بیان اینکه دانشجویان باید خود و توانایی‌های خود را جدی گرفته و به این باور دست یابند که آینده سازان کشور خود هستند، یادآور شد: دانشجویان ورودی جدید در مرحله اول برای خود برنامه داشته باشند، اگر با برنامه و هدف برنامه ریزی کنند بدون شک می‌توانند در آینده‌ای نزدیک نقش بسزایی در توسعه کشور در بخش های مختلف ایفا کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه پایه استقلال خواهی و استکبار ستیزی با حمایت و همکاری دانشجویان در دانشگاه بنیان نهاده شد، تاکید کرد: دانشجو باید بیدار باشد و رسالت خود را بداند چرا که آینده کشور بدست این عزیزان رقم خواهد خورد، لذا می طلبد در مسیر علم‌ و دانش نهایت خود را انجام دهند.

رییس دانشگاه پیام‌نور ایلام: دانشجویان پرسشگر و مطالبه‌گر باشند

وی تصریح کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه، باید همیشه هوشیار باشند و در موقعیت‌های مختلف و حساس نقش ممتاز و تعیین خود را به عنوان مرجع علمی و آینده‌ساز در جامعه ایفا کنند.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام به نقش محوری دانشجویان در حوزه آموزش و پژوهش اشاره کرد و گفت: دانشجویان برای کار پژوهشی وقت بگذارند و بهترین زمان را برای کار پژوهشی انتخاب کنند.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از دانشگاه پیام نور، ابراز کرد: دانشگاه پیام نور نقش و کارکردی آموزش خود را طی سال های اخیر در آموزش عالی کشور به خوبی ایفا کرده و همین عامل باعث افزایش استقبال دانشجویان شده است.

اسفندیاری با اشاره به اینکه امسال یک هزار و ۹۰۰ دانشجوی جدید در رشته های مختلف کارشناسی دانشگاه پیام نور استان ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ رشته کارشناسی، ۱۴ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان تدریس و گسترش رشته های جدید در دانشگاه پیام نور نیز با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، قریب به چهار و ۵۰۰ دانشجو سال گذشته در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha