۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85312512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فیروزکوه: جهاد تبیین و روشنگری در مدارس مبتنی بر فرهنگ انقلاب باشد

فیروزکوه - ایرنا - فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: روشنگری در مدارس مبتنی بر فرهنگ انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی دانش‌آموزان دنبال شود.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری‌منش روز سه شنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و روشنگری در مدارس، اظهار داشت: جلساتی که پیرامون تشکل‌های دانش‌آموزی اعم از بسیج دانش‌آموزی، شورای دانش‌آموزی و انجمن‌های دانش‌آموزی که فرصت فعالیت را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند، بهتر است که همراه با جهت‌دهی سیاسی مبتنی بر فرهنگ انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی دانش‌آموزان باشد.

وی افزود: خط تولید برخی از شرکت های شهرستان، خاص است و در کشور، تنها در این شهرستان از این تکنولوژی استفاده شده و برای بازدید دانش آموزان از شرکت های یاد شده برنامه ریزی شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: پروژه های عمرانی شاخص و فعالیت برخی شرکت ها نیز به لحاظ تکنولوژی سطح بالایی دارد و بحث مصرف انرژی در آن ها قابل توجه است که در این راستا می توان برای آنها برنامه ریزی کرد.

فرماندار فیروزکوه: جهاد تبیین و روشنگری در مدارس مبتنی بر فرهنگ انقلاب باشد

حیدری منش با اشاره به اردوی راهیان پیشرفت خاطرنشان کرد: پیشنهادی برای بازدید دانش آموزان از شرکت های شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری برگزاری این اردو از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرمانداری انجام شد.

این مسئول با اشاره به اردوی راهیان نور اضافه کرد: نکته مهم تفاوت اردوی راهیان نور امسال با سال‌های گذشته، برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده با سالهای گذشته شرایط بهتری داشت و متفاوت بود.

فرماندار فیروزکوه اضافه کرد: گروه و مکان‌هایی که در این اردو رفتند خوب بود و قابل تقدیر است ،چند گروه جهادی همراه کاروان بودند که تاثیر خوبی به همراه داشت.

وی با تاکید بر رعایت موارد قانونی در حوزه سرویس‌ مدارس، اشاره و خاطرنشان کرد: تبعات در این حوزه باید از سوی متولیان سرویس مدارس مورد پذیرش باشد و نظارت تا در سرویس مدارس، حتما موارد ایمنی و قانونی رعایت شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیار۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha