۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85312509
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات طوفان الاقصی دنیای استکبار را به زانو درآورد

بجنورد-ایرنا- رییس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج گفت: عملیات طوفان الاقصی و اقدامات حماس ناشی از تفکر بسیجی بود و توانست دنیای استکبار را به زانو درآورد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا سرتیپ دوم پاسدار فضل الله کفیل روز سه شنبه در اجلاس بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: گروه کوچک حماس با نماینده دنیای استکبار به گونه ای رزم کرد که تمام قدرت غرب در مقابلش قرار گرفت.

وی افزود: تفکر بسیج، کلید پیروزی همه مشکلات و کلید فتح در تمام عرصه ها و ساحت ها است، قوت این تفکر باید تبیین شود و در جامعه تسری بیشتر داشته باشد.

رییس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج خاطرنشان کرد: امروز تحت سایه تفکر بسیجی، فلسطین به مساله جهان بدل شده است و انگلستان که محل زایش اسرائیل محسوب می شود به محلی برای تجمع علیه اسراییل تبدیل شده است.

وی، تقدیم ۲۴۰ هزار شهید در کشور و جانفشانی و ایثارگری آنان را نمودی از تفکر بسیجی در جامعه عنوان کرد و گفت: مردم ما ۴۳ سال را با تفکر بسیجی پشت سر گذاشتند، گرچه بسیج در دوران دفاع مقدس نقش آفرین اصلی بود اما امروز هم شاهد تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها هستیم.

سردار کفیل تصریح کرد: به فرموده رهبری؛ بسیج را امام(ره) خلق کرد، امام پدر بسیج بود و امروز یادگار گرانبهایی در دست ما است و شخصیت بزرگی آن را راهبری می کند.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در جامعه کارگشایی می کند و مشکلات را برطرف می کند افزود: مجمع بسیجیان یعنی توجه به تفکر راهگشای بسیجی که خدمت گذار مردم است.

رییس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج خاطرنشان کرد: اکنون تفکر بسیجی در جهان گسترش یافته است و ما به دنبال تحقق جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی هستیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی گفت: غنی ترین سرمایه در نیروی انسانی نخبگان هستند و به فرموده مقام معظم رهبری؛ خراسان شمالی جزو ۱۰ استان با سرمایه انسانی بالا است.

سردار کفیل در بخش دیگر سخنان خود درباره نقش آفرینی هیات های اندیشه ورز در حل مشکلات جامعه گفت: مجمع بسیجیان و هیات های اندیشه ورز، ظرفیت ارزشمندی است که باید مورد توجه باشد، خوشبختانه اکنون همه اقدامات ذیل تفکر بسیجی در حال انجام است و می دانیم آنچه کارگشایی می کند و مشکلات را برطرف می کند تفکر بسیجی است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

۳۲۰ هزار بسیجی در این استان سازماندهی شد که از این تعداد ۱۱۰ هزار نفر فعال و مابقی عادی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha