۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85312477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستبند پلیس، بر دستان سارقان موتورسیکلت در شهرری 

شهرری - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق سابقه دار و حرفه ای موتورسیکلت در محدوده دولت آباد و کهریزک این شهرستان خبر داد و گفت: از این متهمان، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۱۳ عدد سوئیچ موتورسیکلت و تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف شد. 

به گزارش ایرنا از پلیس ری ، سرهنگ سیدر ضا عمادالدین روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده دولت آباد و کهریزک، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری های ۱۶۷ دولت آباد و ۱۷۰ کهریزک، قرار گرفت و گشتزنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: ماموران این ۲ کلانتری در پی گشتزنی های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در دهم آذر ماه امسال موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار موتورسیکلت در حین سرقت شده و در بازرسی از آنها ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۳ عدد سوئیچ موتورسیکلت و تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.
سرهنگ عمادالدین خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده این متهمان که دارای سوبق متعدد بوده و هر بار پس ازدستگیر مجددا به اقدامات مجرمانه خود می پرداختند، به جرایم خود اعتراف و برای تعیین تکلیف به دادسرا منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری تاکید کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

انبار غذای حیوانات خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در جاجرود کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: انبار دپوی غذای حیوانات خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در جاجرود کشف و توقیف شد.

دستبند پلیس، بر دستان سارقان موتورسیکلت در شهرری 

به گزارش ایرنا، سرهنگ مراد صارمی در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه از دپوی غذای حیوانات خانگی در انباری در جاجرود مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این انبار تعداد ۱۱۵ کارتون انواع کنسرو و غذای حیوانات خانگی سگ، گربه که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز مثبت گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند تصریح کرد: در این رابطه محل مورد نظر پلمپ و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صارمی به شهروندان توصیه کرد: این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و افراد سودجو به دست قانون سپرده می‌شوند.


هشت دستگاه موتور سیکلت متخلف در پردیس توقیف شد

دستبند پلیس، بر دستان سارقان موتورسیکلت در شهرری 


فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از توقیف هشت دستگاه موتور سیکلت متخلف و هنجارشکن در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پردیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی هشت دستگاه موتورسیکلت هنجار شکن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: درگیری ،ایجاد مزاحمت آلودگی صوتی ،فقدان پلاک و یا مخدوش آن از جمله دلایل توقیف موتور سیکلت های توقیفی است.

سرهنگ صارمی تاکید کرد: مقابله با هنجارشکنان مطالبه مردمی بوده و اجرای آن در طول سال جاری ادامه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha